י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
גם הח"כים החרדים קיבלו המלצה

הכנסת מודיעה: אין כניסה לתושבי בני ברק

הודעה תמוהה קיבלו היום הח"כים החרדים המתגוררים בבני ברק, ובה המלצה שלא להגיע למשכן הכנסת, זאת בניגוד לחוק. כמו כן, עובדי הכנסת המתגוררים בעיר שהפכה למצורעת בעידוד התקשורת המסחרית, קיבלו הודעה כי תיאסר כניסתם למשכן עד להודעה חדשה

הכנסת מודיעה: אין כניסה לתושבי בני ברק
מליאת הכנסת צילום: הדס פרוש, פלאש 90

החשש מהתפשטות הנגיף בקרב חברי הכנסת והחשש מקצב ההדבקות בעיר בני ברק - במשכן הכנסת יאסרו כניסת של עובדים תושבי העיר בני ברק אל משכן הכנסת, כאשר חברי הכנסת יורשו להיכנס למשכן לבדם.

בכנסת הודיעו כי "בהנחיית גורמי המקצוע במשרד הבריאות החל ממחר לא תתאפשר כניסתם של עובדי כנסת, יועצים פרלמנטריים, אנשי משמר, עובדי סיעות ושאר בעלי תפקידים הפוקדים את הכנסת שמקום מגוריהם העיר בני ברק".

הם מסבירים כי "ההנחייה ניתנה לאור הסגר הקיים בעיר בני ברק ומתוך רצון שלא לפגוע בפעילות הפרלמנטרית במשכן", כשקודם להודעה קיים קצין הכנסת יוסי גריף, התייעצות עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות ונמסר כי ככל שיוחלט על מקומות נוספים, על הכנסת לעדכן רשימה זו.

עוד דווח כי שניים מחברי הכנסת שמתגוררים בעיר בני ברק, יו"ר 'דגל התורה' משה גפני וחבר הכנסת יעקב אשר קיבלו המלצה מהנהלת הכנסת שלא להגיע לכנסת כאשר החוק אוסר את הגבלת התנועה של חבר כנסת.

משכן הכנסת קורונה איסור כניסה משה גפני יעקב אשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד