י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האיחוד בזכות הנגיף

הילדים מת"ת גור נפגשו שוב בעקבות הקורונה והתפילין

באורח פלא הנגיף הביא לאיחוד מחודש ומרגש של שני האנשים: ישראל ויהודה, הילדים מ'חיידר' גור שהתפצלו ברבות הימים, האחד עזב את הדת והשני הפך לרופא 

הילדים מת"ת גור נפגשו שוב בעקבות הקורונה והתפילין
ישראל קמינסקי ויהודה סבינר צילום: דוברות המשטרה

דרכיהם של ישראל ויהודה, הילדים מת"ת גור - התפצלו. האחד עזב את הדת והשני הפך לרופא. היום - השניים נפגשו בנסיבות מיוחדות וחריגות - בעקבות נגיף הקורונה.

קצין הסיור ישראל קמינסקי ודוקטור יהודה סבינר (סטז'ר במחלקה פנימית -קורונה בביה"ח שיבא) היו שניהם חסידי גור שלמדו ביחד בתלמוד התורה בירושלים.

דרכיהם התפצלו עת ישראל חזר בשאלה ולימים התגייס למשטרה ומשמש כיום כקצין סיור בתחנת תל אביב צפון במרחב ירקון ויהודה נשאר בחסידות אך בעצמו בחר בדרך ייחודית ונעשה לרופא המטפל כיום בחולי קורונה.

באורח פלא הנגיף הביא לאיחוד מחודש ומרגש של שני האנשים: הרופא וקצין המשטרה. עם סיום המשמרת שלו בביה"ח התבשר ד"ר יהודה כי למעשה לא יוכל לשוב לביתו בבני ברק בשל המצב הרפואי במקום וכי עליו להישאר וללון בביה"ח. הבעיה הייתה שהתפילין שלו נשארו בבית ובשל מגבלות התנועה אין מי מבני משפחתו שיכול להביא לו את התפילין. אביו של יהודה נזכר בחבר ישראל ופנה אליו בבקשה לסייע.

קצין הסיור שמח על ההזדמנות לסייע ומיד נרתם. בשעות הבוקר מיהר מפקח קמינסקי למשימה החשובה של העברת התפילין במהירות כדי שיספיק הרופא לקיים את מצוות הנחת התפילין.

המפגש עצמו והאיחוד בין שני החברים היה מרגש מאוד על אף שבאילוצי התקופה נעשה בריחוק האחד ממשנהו.

קורונה מפגש מרגש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד