י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חופש השיסוי

בחברת החדשות מגבים את הכתבת המסיתה: "מקפידים לתת במה"

גם אחרי כ-500 תלונות שהוגשו לרשות השנייה נגד העיתונאית רינה מצליח וחברת החדשות שנותנת לה במה, בערוץ לא מתנצלים כלל וכלל ואחד המגישים הבהיר הערב כי "לחברת החדשות אין אף פעם דעה אחת שכל הכתבים והפרשנים נדרשים ליישר לפיה קו"

בחברת החדשות מגבים את הכתבת המסיתה: "מקפידים לתת במה"
אולפן נווה אילן צילום: Isaac Harari/Flash90

בתום יממה של גינויים והתקפות כלפי חברת 'החדשות' והמגישה רינה מצליח, בחברת 'החדשות' של 'ערוץ 12' בה עובדת מצליח מעניקים גיבוי לעיתונאית שהסיתה כלפי הציבור החרדי.

מגיש מהדורת 'שש' העיתונאי עודד בן עמי, התייחס עם פתיחת המהדורה היומית לסערה סביב ערוץ החדשות והעניק גיבוי לדבריה של מצליח, ואמר כי בחברת החדשות מקפידים להשמיע דעות שונות וכי הדברים משקפים את עמדתה של מצליח.

"ביממה האחרונה מתחוללת סערה בעקבות דבריה של רינה מצליח עמיתתנו באולפן שישי", פתח בן עמי וציין כי "באולפן שישי נשמעו מגוון של דעות ודעתה של רינה מצליח הייתה אחת מיני רבות", תוך שהוא מציין כי "את דבריה של רינה קטעו דני קושמרו והפרשנית דנה וייס שהציגו דעה הפוכה לדעתה".

עוד הבהיר בן עמי בשם החברה כי "לחברת החדשות אין אף פעם דעה אחת שכל הכתבים והפרשנים נדרשים ליישר לפיה קו. אנחנו מקפידים לתת במה לדעות שונות ומגוונות בנושאי הליבה שונים כך גם הפעם ועל כן מובן שדבריה של רינה מצליח משקפים את דעתה שלה‬".

יצוין כי על פי הדיווח בגל"צ כ-500 תלונות התקבלו ברשות השניה בעקבות דבריה של העיתונאית רינה מצליח באולפן שישי בהקשר לחברה החרדית.

שש עם עודד בן עמי רינה מצליח הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד