י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עליית מדרגה

"הידבקות המונית" | דרעי: שוקלים להטיל סגר כללי בליל הסדר

לקראת החרפת הצעדים? השר דרעי החבר בוועדת השרים לענייני קורונה ומשמש בה גם כממלא מקום היו"ר, חושף הערב כי נשקלת האפשרות להטיל עוצר כללי על חלקים נרחבים בארץ בליל הסדר - כדי למנוע התכנסויות המוניות בניגוד להנחיות • בין הערים עליהם יוטל סגר: ירושלים ואלעד

"הידבקות המונית" |  דרעי: שוקלים להטיל סגר כללי בליל הסדר
כוחות משטרה בסגר על בני ברק צילום: דוברות המששטרה

שלושה ימים קודם ליל הסדר, שר הפנים אריה דרעי חושף הערב (ראשון) כי ראש הממשלה והשרים שוקלים להטיל סגר כללי על כל הארץ לקראת ליל הסדר, כדי למנוע קיום אירועים משפחתיים במסגרת הדרישה כי כל אחד יישאר בביתו.

בראיון הערב (ראשון) חשף דרעי את היוזמה ואמר כי הנושא עלה לדיון בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו ויגיע להמשך דיון בפני שרי הממשלה בשעה הקרובה, כשהיוזמה היא להטיל סגר על כל הארץ שיחל מיום רביעי ערב חג הפסח.

דרעי הסביר כי המטרה של הסגר, הוא למנוע התניידות של משפחות מעיר לעיר, וזו במסגרת הדרישה כי כל אחד יערוך את ליל הסדר ואת הפסח בביתו או במקום בו הוא שוהה - כדי למנוע הידבקות המונית.

ההצעה לסגר הכללי, צפויה ככל הנראה לעלות לדיון טלפוני שיערך כבר בשעה 21:00 בין שרי הממשלה, שבנוסף ידונו על הטלת סגר על ערים נוספות בהן יש התפשטות של חולי קורונה בהם ערים חרדיות.

על פי הפרסומים, שרי הממשלה שוקלים להטיל סגר על מספר שכונות בעיר ירושלים, אלעד, מגדל העמק, ביתר עלית, אשקלון, טבריה, אור יהודה ומודיעין עילית.

דרעי הסביר כי למרות שהרעיון להטלת סגר כללי עלה לדיון לפני כשבועיים לדיונים, הוא לא יצא לדרך מהחשש לפגיעה במשק שהחל מיום רביעי ממילא נכנס לחופשת הפסח ולכן ייתכן שהפעם ההחלטה על סגר כן תתקבל.

הסגר על בני ברק קורונה ליל הסדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד