י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הסגר מרצון

ביתר סוגרת את שעריה: כניסה רק לתושבי העיר

אחרי הסגר על בני ברק ולקראת הכוונה להחיל אותו על ערים ושכונות חרדיות נוספות, העיר ביתר עילית החליטה להטיל על עצמה סגר מרצון. ראש העיר הודיע כי החל מהערב ייסגרו שערי העיר בפני מי שאינם תושביה 

ביתר סוגרת את שעריה: כניסה רק לתושבי העיר
רכב ביטחון בביתר. אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

בביתר עילית מודיעים הערב על הטלת מעין סגר פרטי על היישוב ומבהירים כי החל מהערב תותר כניסה לעיר רק למי שתושב ביתר עילית. בעיר כבר אובחנו נכון לשעות הבוקר 88 חולי קורונה.

בעירייה הודיעו הערב (ראשון) כי לא תתקיים השנה הגעלת כלים במרחב הציבורי. ניתן לבצע הגעלת כלים בבית, על פי הוראות ההלכה. לצד קריאה לבני משפחתם של החולים בקורונה, להיות בבידוד מוחלט ובשום אופן לא לצאת מן הבית. בעירייה הודיעו כי צוותי הרווחה בעירייה פועלים לסייע למשפחות אלו, כדי שלא יצטרכו לצאת מהבתים.

עוד הודיעו בעירייה על כך שבליל הסדר כל משפחה יושבת סביב שולחן הסדר, רק עם בני הבית שמתגוררים כל השנה בתוך הבית. "על פי ההנחיות, החל מהיום, תתאפשר כניסה לעיר אך ורק לתושבי העיר בלבד", שערי העיר ייסגרו עוד הערב.

בנוסף, בכדי למנוע התקהלויות, סניפי 'חסד לאלפים' ו'יש חסד' וחלק מסניפי 'שפע ברכת ה'' - פתוחים לשירות התושבים עשרים וארבע שעות. סניף רמי לוי פעיל עד 12 בלילה.

בשעות האחרונות הודיע ראש העיר מאיר רובינשטיין כי "לצורך סיוע לעירנו מול הרשויות השונות שלא עומדות בקצב, ביקשתי למנות את האלוף במיל' מר יוסי בכר שיסייע לנו מול הרשויות לטובת התושבים".

ביתר עילית מאיר רובינשטיין קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד