י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
זה על אביו וזו על אמה

אבל בקריה: המרא דאתרא והרבנית יושבים שבעה יחד

בארה"ב נפטר בשבוע שעבר החסיד רבי יוסף זונדל מוטצען זצ"ל, אביו של הגרא"פ רב קרית הבעל שם טוב בפתח תקווה, בשבת נפטרה הרבנית מצאנז ע"ה, אמה של אשת הרב מוטצען וכעת שניהם יושבים שבעה ביחד ללא מנחמים 

אבל בקריה: המרא דאתרא והרבנית יושבים שבעה יחד
הגרא"פ מוטצען רב קרית הבעש"ט בפ"ת צילום: יהושע פרוכטר

ביום רביעי בשבוע שעבר הסתלק במונסי שבנוי יורק, הרבני החסיד רבי יוסף זונדל מוטצען זצ"ל, אחר שחלה בנגיף הקורונה ר"ל, ר' יוסף זונדל זצ"ל שהיה ניצול שואה, היה כביר המעש ועתיר זכויות ובדור ישרים שהקים זכה להשתדך עם רבו גאון ישראל וקדושו האדמו"ר השפע חיים מצאנז זצוק"ל, כשבנו הגאון רבי אפרים פישל מוטצען, רב אב"ד ומרא דאתרא קרית הבעש"ט פ"ת נלקח כחתן לבתו של האדמו"ר.

אחר ימים ספורים שנדבק בנגיף, הרבו בתפילות לבריאותו ומן השמים נגזרה הגזירה בפטירתו לעולמי עד, בנו הרב המרא דאתרא יישב שבעה עד כניסת החג.

במוצאי שבת הגיעה הבשורה הקשה על פטירתה של הרבנית הצדקנית מרת חיה נחמה הלברשטאם מצאנז ע"ה, מחברתו הטהורה של האדמו"ר ה'שפע חיים' מצאנז זצ"ל, בתה הרבנית הינדא חנה מוטצען מקרית הבעש"ט, החלה לשבת שבעה גם היא על פטירת אמה.

חוץ מהקושי לשבת שבעה בערב חג הפסח על כל הכנותיו המרובים, קושי מיוחד קיים עקב המגיפה ר"ל, בעצם זה שאין איש מורשה לעלות לנחם בבית הרב שליט"א והרבנית תחי', הניחום מתבצע רק באמצעות הטלפון. יה"ר שמהרה יקוצו וירננו שוכני עפר בתחיית המתים ובבא לציון גואל בב"א.

פתח תקווה הרב אפרים פישל מוטצען שבעה הרבנית מצאנז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד