י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
כמו החיבוק ללומברדיה

נתניהו שוחח עם רובינשטיין: שוחחנו על השיר של זוהר ארגוב

בנאום ההסגר שנשא הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו מהבידוד, הוא סיפר על שיחה מעניינת שקיים עם ראש עיריית בני ברק השוהה גם הוא בבידוד, כששירו של זוהר ארגוב משמש שחקן מרכזי בנושא שיחה • מוקדם יותר שלח לו ראש העיר של ב"ב הנצורה מכתב, שם דרש להשוות את תנאי ההגבלות של עירו לכל הערים

נתניהו שוחח עם רובינשטיין: שוחחנו על השיר של זוהר ארגוב
אברהם רובינשטיין ראש עיריית בני ברק צילום: באדיבות המצלם

במהלך ההצהרה לתקשורת שנשא הערב (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא סיפר על שיחה שקיים מוקדם יותר הערב עם ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, כשהוא מנצל את הבמה לגנות פעם נוספת את ההסתה כלפי המגזר החרדי שהוא מתייחס גם לזהצה בגופי התקשורת.

נתניהו אמר: ״ראינו הסתה איומה נגד הציבור החרדי, גם בתקשורת וגם ברשתות החברתיות. זה בלתי מקובל, זה בלתי נסבל״, הצהיר נתניהו, שהבהיר כי ״אני יודע שזה לא משקף את הדעה של רוב רובם של אזרחי ישראל״.

נתניהו הוסיף וסיפר על שיחת טלפון שקיים עם ראש העיר של בני ברק, אברהם רובינשטיין: ״חיזקתי אותו ואת התושבים. הוא נמצא בבידוד, אני נמצא בבידוד״, סיפר נתניהו והוסיף, ״אבל אמרתי לו שבניגוד לשיר של זוהר ארגוב אנחנו לא ב'בדד', כי אנחנו ביחד״.

נתניהו אמר עוד כי ״גם בבידוד אנחנו לא בבדידות, אנחנו ביחד. הוא סיפר לי שהוא מקבל אינספור שיחות חיזוק מאזרחים מכל רחבי הארץ, מראשי ערים. הוא אמר לי: 'יש לנו עם נפלא, אין עם כזה בעולם'״. הוא אמר עוד כי ״אנחנו מחבקים את תושבי בני ברק, כמו שאיטליה כולה מחבקת את תושבי לומברדיה, והלב שלנו עם בני ברק כמו שכל איטליה עם לומברדיה״.

״אבל יש לנו עוד חיבור, חיבור נוסף, החיבור הזה של המורשת שלנו. העבר שלנו שידע כל כך הרבה סבל, כל כך הרבה אתגרים, כל כך הרבה משברים שעברנו אותם, יותר מכל עם אחר בתולדות האנושות״, סיים נתניהו לא לפני שאיחל חג שמח באומרו, ״בכל דור ודור אנחנו מתגברים על האתגרים, ודומה שבמאה השנים האחרונות לא ראינו אתגר כזה, אבל אני יודע שאף על פי שזה אתגר עולמי שכל האנושות חווה - אני יודע שאנחנו עוברים אותו יחד ועוברים אותו בהצלחה״.

מוקדם יותר, ר"ע בני ברק אברהם רובינשטיין וסגניו העבירו פנייה דחופה לראש הממשלה נתניהו, ודרשו להשוות את ההגבלות על העיר בני ברק כמו אצל שאר הערים המוגבלות ובאותה מתכונת - "כך שיתאפשרו לבני ברק תנאי קיום מינימליים ואפשריים". לדבריו, "בני ברק נתונה בסגר הרמטי זה יומיים, וזאת לאחר סגר חלקי ונושם של כשבוע ימים. מאות אלפי התושבים, המשפחות ברוכות הילדים, כלואים בבתיהם זה כשלושה שבועות ויותר".

במכתב ראש העיר נכתב כי "יותר מ-200 אלף תושבי העיר כלואים יחד עם למעלה מאלף חולים מאומתים בשטח מוניציפלי קטן-ממדים, בתוככי דירות צפופות ובמגע אובססיבי ותמידי עם החולים. מה צריך יותר מזה כדי להפוך את העיר למדגרה אחת גדולה והמונית, ה' ישמרנו? כעת, כולם מודים שהמספרים נופחו מעל ומעבר, והובנו ופורשו שלא כדין. קרוב ל-200 אלף תושבים לכאורה נקיים, סובלים על לא עוול בכפם. עוד ידובר על ההתמודדות עם בהפיכת העיר בני ברק למצורעת".

אברהם רובינשטיין בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד