י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בצל הקורונה

הרבי שומר על קשר: נוקש בדלתות ומחייג בהפתעה

למרות ההתרחקות שיוצרת מגיפת הקורונה, הרבי מויז'ניץ לא מוותר על הקשר עם החסידים, בפרט שהם כמו כולם זקוקים לחיזוקים בכדי לעבור את הימים הקשים באמונה ובביטחון בהיעדר התפילות והטישים בצוותא גם בחג הפסח | הרבי יוצא אל בתי הזקנים ומחייג לצעירים יותר בהפתעה

הרבי שומר על קשר: נוקש בדלתות ומחייג בהפתעה
האדמו"ר מויז'ניץ צילום: יהושע פרוכטר

חסידי ויז'ניץ נרגשים בימים האחרונים לאור מחווה מיוחד מצידו של הרבי. כמו בכל הקהילות בעולם גם מרכז חסידי ויז'ניץ השוקק חיים מידי יום ביומו סגור על בריח אין יוצא ואין בא זאת בהוראת משרד הבריאות.

למרות זאת האדמו"ר מצליח לשמור על קשר עם החסידים בשיחות שהוא מוסר מידי כמה ימים בקו הפנימי של החסידות, ומסתבר שלא זו בלבד.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרבי מפתיע בימים האחרונים את החסידים בעלי המשפחות בשיחת טלפון ספונטנית ומתעניין בשלומם. הרבי שואל כיצד הם מעבירים את הימים הללו, איך מרגישים בני הבית, וגם היכן יעשו את ליל הסדר. כמו כן הרבי מביע את געגועיו לימים התקינים שהוא מקיים עמם קשר עין בתפילות, בטישים, בשמחות ובקבלת הקהל.

לצד זאת, יצא הרבי בימים האחרונים בהפתעה מביתו שברח' אמרי ברוך בקרית ויז'ניץ, אל בתיהם של כמה מזקני החסידים, נקש לבדו בדלת ביתם, התרחק ממנה ובעת פתיחת הדלת, כך נודע ל'בחדרי חרדים', הרבי הורה לחסיד הנרגש שלא לגשת אליו כדי לשמור על המרחק הדרוש וכך במשך כמה דקות התעניין בשלום החסיד המבוגר ואיחל לו חג כשר ושמח.

מלבד זאת, כך נודע ל'בחדרי חרדים', מאז הוחמרו ההנחיות ונאסרו ההתכנסויות, הרבי לא יוצא את ביתו ושומר על בריאותו, לאחר שבערב חג פורים האחרון עבר צנתור בלבו בבית החולים מעייני הישועה ושוחרר בתענית אסתר. 

מרכז חסידי ויז'ניץ הרבי מויז'ניץ שיחת טלפון שיחת חיזוק קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד