ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"היו תולים אותנו"

ליברמן קרא על ההסתה נגד החרדים והזדעזע

על רקע ההסתה - יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר הבוקר בראיון לבן כספית: "כשאני קורא עכשיו מה נאמר נגד החרדים ברשתות החברתיות - זה מזעזע"

ליברמן קרא על ההסתה נגד החרדים והזדעזע
אביגדור ליברמן צילום: פלאש 90

לאחר שלא בחל בשום אמצעי לתקוף ולהסית כנגד הציבור החרדי במערכות הבחירות האחרונות, כעת, כשהרשתות החברתיות מלאות בתגובות כנגד החרדים וטענות הזויות בצל נגיף הקורונה, חבר הכנסת אביגדור ליברמן טוען כי היא מזועזע מההסתה.

בראיון שהעניק לעיתואני בן כספית במעריב אומר חבר הכנסת ליברמן, "כשאני קורא עכשיו מה נאמר נגד החרדים ברשתות החברתיות, זה מזעזע. אם היינו אומרים שמינית מזה בקמפיין האחרון היו תולים אותנו".

את הדברים אמר ליברמן בהתייחס להתנהלות החרדים בעניין משבר הקורונה נגיף הקורנה, "עם פרוץ משבר הקורונה נתתי הנחיה לכל הח"כים והפעילים שלנו לא לצאת נגד החרדים".

כזכור, רק שלשום גינה ראש הממשלה בנימין נתניהו את שיח ההסתה כנגד הציבור החרדי. "אני מגנה בתוקף את ההסתה הפרועה נגד הציבור החרדי, שהפנים את הסכנה ואת הוראות משרד הבריאות", אמר ראש הממשלה. "מגפת הקורונה לא מבדילה בין חרדים לחילונים, בין ערבים ליהודים. גם אנחנו לא. המלחמה הזאת היא של כולנו. יחד ננצח אותה".

גם נשיא המדינה ריבלין גינה את המתקפות על החרדים לאחר דבריה המכלילים של העיתונאית רינה מצליח בחדשות 12. "אני רוצה לצעוק צעקה גדולה כנגד הקולות שאני שומע נגד הציבור החרדי", אמר ריבלין השבוע, "אנשים אחים אנחנו והערבות ההדדית היא נר לרגלנו".

אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד