י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מנכ"ל מכבי מבהיר את דבריו: "בעלי אינטרסים מנסים לסכסך"

בעקבות דברים שיוחסו לו בימים האחרונים בידי גורמים שונים - מנכ"ל 'מכבי שירותי בריאות', מר רן סער, פנה בהודעה מוקלטת לציבור החרדי: "בני הקהילה החרדית קרובים לליבי, ואני רואה עצמי כשליח ציבור למענם" • בשיחה עם אישי ציבור חרדיים הוסיף סער כי 'מכבי' ערוכה לטפל במשבר הקורונה בצורה המיטבית והיעילה, לטובת כלל אזרחי המדינה

מנכ"ל מכבי מבהיר את דבריו: "בעלי אינטרסים מנסים לסכסך"
רן סער צילום: יח"צ

בהודעה מיוחדת שפרסם אתמול (שני) מר רן סער, מנכ"ל 'מכבי שירותי בריאות' - הזים סער נחרצות דברים שיוחסו לו בנוגע להתפשטות נגיף הקורונה בציבור החרדי והבהיר את דבריו באופן ברור וחד משמעי, זאת בעקבות דברים מסולפים שהפיצו בימים האחרונים גורמים בעלי עניין ומדון בשמו של סער כביכול.

בהודעתו אמר מנכ"ל 'מכבי': "בימים האחרונים מייחסים לי דברים שלא אמרתי בשום שלב. מר סער הביע את צערו על הסערה המדומה, והוסיף: "חבל שבעת חירום זו - בעלי אינטרסים מנסים לסכסך בין 'מכבי' לבין הציבור החרדי".

מנכ"ל 'מכבי' הוסיף בהבהרתו: "אני מצטער מאוד על כך שלקחו את דבריי לניגוח המגזר החרדי." "מעולם לא אמרתי את המספר 75 אלף." למעשה, ה-38 אחוזים שציין סער, התייחסו לשיעור חולי הקורונה מקרב אלו שביצעו בדיקה ולא מקרב כלל תושבי העיר.

מנכ"ל 'מכבי' עשה סוף לשמועות ולדיס־אינפורמציה שנפוצה לאחרונה בידי הגורמים, ואמר: "חשוב לי להגיד לכם בקולי - אני לא חלק מכל המקטרגים על הקהילה החרדית; בני הקהילה החרדית קרובים לליבי, ואני רואה את עצמי כשליח ציבור למענם".

בשיחה שקיים סער עם אישי ציבור חרדיים, הוא הרחיב על פעילותה של 'מכבי' למען הציבור החרדי - בתוך כלל הציבור בישראל, ופירט על פעילותה יוצאת הדופן של הקופה למתן שירות יעיל לכלל האוכלוסייה, בייחוד לנוכח משבר הקורונה המצריך טיפול יעיל ומענה מהיר למגוון רחב של פניות ומקרים. בשיחתו עם אישי הציבור החרדיים, סער הפריך את השמועות שנפוצו בידי גורמים בעלי עניין, הרחיב על מגוון דרכי הטיפול שמציעה 'מכבי' לציבור, וחידד את מחויבותו המובהקת והכבוד הרב שהוא רוחש לקהילה החרדית.

את דבריו סיים סער באמירה "אני קורא לכם להמשיך לשמור על ההנחיות, ובעיקר על האמונה והאופטימיות שבעזרת השם נוכל למחלה ונחזור לשגרה במהרה. חג שמח וכשר לעם ישראל!".

 

מכבי שירותי בריאות רן סער קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד