י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מבצע "מקדימים תרופה": איחוד הצלה יציידו ביום אחד 400 קשישים מבני ברק בתרופות

הפעילות היא חלק ממאמץ של איחוד הצלה לסייע לתושבי בני ברק. מרגע החלת מגבלות התנועה ההדוקות על העיר פועלים מתנדבי איחוד הצלה לחלק מזון לתושבים, לסייע בפעילות הרשות המקומית ובפעילויות הסברה והיום יצא לדרך מבצע חלוקת התרופות

מבצע "מקדימים תרופה": איחוד הצלה יציידו ביום אחד 400 קשישים מבני ברק בתרופות
חלוקת תרופות צילום: דוברות איחוד הצלה

איחוד הצלה יצאו הבוקר (שלישי) למבצע מיוחד במטרה לצייד 400 קשישים תושבי בני ברק בתרופות להם הם זקוקים עד סוף היום. כ-100 חובשים של איחוד הצלה רכובים על אופנועי אמבולנס גויסו למשימה ופשטו משעות הבוקר על קופות החולים ובתי המרקחת שהכינו מראש מארזי תרופות על פי מרשמים. המבצע נועד להבטיח שאף קשיש בעיר המסוגרת לא יעבור את החג ללא התרופות שהוא זקוק להם. הפעילות היא חלק ממאמץ של איחוד הצלה לסייע לתושבי בני ברק. מרגע החלת מגבלות התנועה ההדוקות על העיר פועלים מתנדבי איחוד הצלה לחלק מזון לתושבים, לסייע בפעילות הרשות המקומית ובפעילויות הסברה והיום יצא לדרך מבצע חלוקת התרופות.

אפי פלדמן, ראש סניף בני ברק באיחוד הצלה אומר "היום שמנו לעצמנו מטרה להבטיח את שלומם ובריאותם של הקשישים בעיר, שחלקם גרים לבדם, כדי שאף קשיש בעיר לא יגיע לערב החג ללא תרופות שהוא זקוק להן. ערכנו רשימות מסודרות של התושבים שזקוקים לעזרה, פעלנו בתיאום מול קופות החולים ובתי המרקחת ומהבוקר עשרות מתנדבי איחוד הצלה שמכירים את העיר כמו את כף ידם עוסקים באיסוף ומסירה של מארזי תרופות. אנחנו צפויים לסיים את המשימה עוד לפני סוף היום".

איחוד הצלה תרופות לקשישים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד