י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חייבים להקשיב לרופאים ולמומחים

מצמרר: התיעוד האחרון של הרבי שנפטר מקורונה

"זה ממש טרגדיה" התבטא האדמו"ר מנובומינסק זצ"ל על סגירת בתי הכנסת ובתי המדרש בעקבות נגיף הקורונה קרא לשמוע להוראות הרופאים. צפו בתיעוד 

מצמרר: התיעוד האחרון של הרבי שנפטר מקורונה
הרבי מנובומינסק זצ"ל בימיו האחרונים צילום: צילומסך

המסר האחרון והמצמרר של האדמו"ר מנובומינסק זצ"ל ממנהיגי יהדות ארצות הברית שנפטר היום ויובא למנוחות ללא מלווים, אחר שנלקח לבית עולמו בחטף בעקבות הקורונה היה מסר מצולם להישמע לרופאים.

בתיעוד וידאו מצולם שהופץ על ידי אגודת ישראל באמריקה אמר הרבי בכאב "עם ישראל, עכשיו אנחנו נמצאים באסון, בעת צרה, משהו שלא ראינו בעבר, אנחנו חייבים להיות מודעים לנגיף הזה ולתוצאות שלו, אנחנו חייבים להקשיב לרופאים ולמומחים, אנחנו לא יכולים להתנהג כמו שבוע שעבר או לפני שבועיים. אנחנו יודעים מה ההלכה לגבי חולה ביום כיפור, או לגבי חולה שמחללים עליו את השבת, הורדנו את ראשנו עם סגירת בתי כנסת וישיבות ומניינים, נכון שיש לימוד דרך הטלפון, אבל בית מדרש סגור זה דבר קשה מאד, ממש טרגדיה".

"תלמדו ותפללו בכוונה מיוחדת" ביקש הרבי זצ"ל, "תבקשו מריבונו של עולם שייקח מאיתנו את כל הצער הזה, יהי רצון שהקב"ה ישמע ויקבל את תפילתנו, ויראה לנו את הדרך הנכונה בגשמיות וברוחניות, ותשובה ותפילה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה". 

האדמו"ר מנובומינסק קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד