י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
24 שעות לפני

הקמפיין המצמרר לקראת ליל הסדר: קדש או קדיש

24 שעות לפני כניסת חג ליל הסדר, משרד הבריאות בבליץ אחרון להחדרת המודעות לשמירה מסכנת הקורונה. לצד חוברות הסברה גם סרטון מצמרר "קדש או קדיש" • צפו והישמרו על נפשותיכם

הקמפיין המצמרר לקראת ליל הסדר: קדש או קדיש
קדש או קדיש צילום: צילומסך

במשרד הבריאות פותחים 24 שעות לפני כניסת חג ליל הסדר בבליץ אחרון להחדרת המודעות לשמירה מסכנת הקורונה.

ברחבי הריכוזים החרדיים מופצים בשעות אלו מאות אלפי חוברות הסברה היישר לבתים, בהם מגזין מיוחד לילדים שהופק על ידי משרד הבריאות וצוות סופרים חרדיים בראשותו של הסופר והמחנך החרדי חיים ולדר. במקביל מופצים מסרי הסברה למבוגרים וקמפיין "קדש או קדיש" שמאיץ במשפחות החרדיות להישאר בביתם. במקביל מערך כרוזים מכריז על איסור היציאה מהבתים.

משרד הבריאות מממש בשעות האחרונות את תוכנית הקמפיין שהוכנה מבעוד מועד, ומרכז מאמץ בציבור החרדי 24 שעות לפני ליל הסדר.

בשעות האחרונות החלו צוותים לוגיסטיים להפיץ בתיבות הדואר בכל הערים והריכוזיים החרדיים, 400,000 מגזינים מושקעים שהופקו לקראת החג. מגזין ילדים שהופק על ידי הסופר החרדי חיים ולדר, ומגזין מיוחד למבוגרים. כולם כוללים מסרים והסברה להתמודדות עם נגיף הקורונה. למשימה גויסו בכירי הכותבים בעולם הילדים החרדי.

במקביל, קמפיין תחת הכותרת "קדש או קדיש" מופץ בשעות אלו במדיות החרדיות, בצורת סרטוני וידיאו, הפקות דפוס, מודעות רחוב ומודעות במדיה המודפסת. מטרת הקמפיין להטמיע ביתר שאת את הסכנה שבהפרת הנחיות משרד הבריאות, הקובעות כי הפסח, מקומו של כל אדם, בביתו בלבד.

גם המדיה הייחודית למגזר, כרוזים ורמקולים ברחובות הערים לא ננזחה. בימים האחרונים ובייתר שאת ב-24 השעות האחרונות מופעלים כרוזי משרד הבריאות הקוראים לציבור שלא לצאת מהבית בחג ולא לשרוף חמץ בשטח ציבורי. אמש, גם הפיץ משרד הבריאות פנייה מיוחדת ואישית של ראש הצוות למניעת מגיפות במשרד, הד"ר בועז לב, אל הציבור החרדי עם הסברה לכללים שיסייעו לשמור כל אחד מהידבקות בנגיף.

במקביל, נמשכת כל העת הפעילות המאומצת בכלי התקשורת במגזר, ביניהם תשדירי רדיו בשיתוף פעולה עם תחנות הרדיו החרדיות, המתייחסות לסיטואציות משפחתיות פופולאריות במגזר החרדי, כדי ליישר קוו מוחלט עם מאמץ המניעה. "אנחנו לא חוסכים דאגה, מחשבה ומשאבים במטרה המקודשת להסברה מתמדת עם התייחסויות פרטניות לצרכים של מגזרים שונים, בדגש על המגזר החרדי", אמרה עינב שימרון – גרינבוים, סמנכ"ל הסברה ויחסים בינלאומיים במשרד הבריאות.

הפעילות תימשך באופן מואץ גם בערב החג וגם בימי חול המועד, ותתמקד באזורים רלוונטיים על פי ההערכות המצב והמידע הזורם מחמ"ל הקורונה במשרד הבריאות.

ליל הסדר קורונה קמפיין רשת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד