ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"אין גבול לשנאה"

סערה: הנכד של רבין איחל לנתניהו לחלות בקורונה

נכדו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ז"ל, איחל היום חשבון הטוויטר לראש הממשלה בנימין נתניהו לחלות בקורונה. עד מהרה עוררו דבריו סערה ובליכוד תהו "אתם חושבים שמישהו יפתח בחקירה נגדו?". מאוחר יותר מחק הנכד את הציוץ המקומם ופרסם התנצלות קצרה

סערה: הנכד של רבין איחל לנתניהו לחלות בקורונה
יונתן בן ארצי/בנימין נתניהו צילום: הדס פרוש/יונתן זינדל, פלאש 90

סערה: יונתן בן ארצי, נכדו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל, הסית ואיחל לראש הממשלה בנימין נתניהו שיחלה בקורונה; "‏אם נתניהו שיקר את עם ישראל ובעצם עשה רק תרגיל חייבים ממשלת קורונה חירום אחדות" ובעצם התכוון לבחירות, אז מגיע לו שיקבל קורונה ויסיים את חייו בכלא חולה. קארמה". כתב בן ארצי.

בליכוד הגיבו: "מסית למותו של ראש הממשלה. גם כשראש הממשלה מציל את חייהם של אזרחי ישראל אין גבול לשנאה. אתם חושבים שמישהו יפתח בחקירה נגדו?".

הציוץ המקומם.

השר יואב גלנט מ'הליכוד' הגיב לדברי ההסתה וחשבון הטוויטר שלו: "יונתן בן ארצי, אתה צריך להבין טוב מאחרים מה אסור להגיד על ראש ממשלה. מגנה את הדברים המקוממים והמכוערים. ראש הממשלה מנהל את משבר הקורונה בחכמה ובאחריות 24/7. העולם משבח את מדינת ישראל על התמודדותה במאבק בקורונה. מאחל לך ולמשפחתך בריאות טובה".

בעקבות הסערה שעורר הציוץ, בן ארצי מחק אותו וצייץ התנצלות: "איני מייחל שאיש יחלה בקורונה גם לא לנתניהו. מתנצל על העניין".

בתוך כך, ראש הממשלה נתניהו עבר היום בדיקת קורונה נוספת והתוצאה נמצאה שלילית. מחר (רביעי) הוא צפונ לסיים את הבידוד לאחר 14 יום כפי שנדרש, בעקבות הימצאותו בסביבת השר ליצמן שחלה בקורונה.

קורונה סערה ברשת ראש הממשלה בנימין נתניהו יונתן בן ארצי יצחק רבין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד