ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
ימשיכו אחרי החג

בליכוד תקפו, אך נתניהו וגנץ שוחחו וסיכמו לחזור למו"מ

גם בערב חג ובצל הסגר המלא על המדינה, עושים פוליטיקה. 'כחול לבן' ו'הליכוד' התקוטטו סביב פיצוץ שיחות המשא ומתן, אך עד מהרה הלהבות הונמכו כשראש הממשלה התקשר ליו"ר הכנסת בני גנץ לברך אותו בברכת חג והשניים קבעו להיפגש מיד לאחר החג 

בליכוד תקפו, אך נתניהו וגנץ שוחחו וסיכמו לחזור למו"מ
בני גנץ/בנימין נתניהו צילום: גילי יערי/גדעון מרקוביץ, פלאש 90

יומיים אחרי שפוצץ המו"מ הקואליציוני בין כחול לבן לליכוד, כשב'כחול לבן' האשימו כי 'הליכוד' חזר בו מהסיכומים על חלוקת העבודה בוועדה לבחירת שופטים ובתגובה נטשו את חדר המו"מ, בליכוד מחזירים היום (רביעי) במתקפה וטוענים כי 'כחול לבן' הם אלה שחזרו בהם מהסיכומים.

בהודעה ששיגרו בליכוד נטען כי "מהרגע הראשון הוסכם כי ממשלת האחדות השיוויונית תקום על שני קווי יסוד ברורים: קבלת החלטות משותפת בכל הנושאים וקידום החלת הריבונות", אלא שלפי גרסתם, "לצערנו ברגע האחרון כחול לבן היא שחזרה בה מהסכמות אלו, שהן בסיס הכרחי לכל ממשלה שיוויונית".

בליכוד הבהירו כי "ברגע שכחול לבן תחזור להסכמות המקוריות ניתן יהיה להשלים את ההסכם ולהקים ממשלת אחדות, ספינים תקשורתיים כוזבים של כחול לבן אינם מקרבים את האחדות אלא מרחיקים אותה".

כשעתיים לאחר מכן, הודיעו שתי המפלגות בהודעה משותפת כי ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר ליו"ר 'כחול לבן' בני גנץ ואיחל לו חג שמח. "שניהם דיברו על הצורך בממשלת חירום לאומית לטובת עם ישראל בעת הזו. כמו כן, השניים סיכמו להמשיך את ההידברות ביניהם בצאת החג. השניים מאחלים חג שמח לכלל אזרחי ישראל", נמסר.

בני גנץ ראש הממשלה בנימין נתניהו מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד