ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מראות מלחמה

צפו: ניו יורק קוברת המוני מתים מקורונה בקבר אחים

מכת הקורונה: מניין המתים בארצות הברית עולה בצורה מדאיגה. בשל העומס הרב של המתים נצפו בימים האחרונים תיעודים מזעזעים של המוני גופות שנקברות בקבר אחים. צפו בתיעוד

צפו: ניו יורק קוברת המוני מתים מקורונה בקבר אחים
קברי האחים בניו יורק צילום: מתוך הטוויטר

מכת הקורונה בניו יורק: תיעוד מהאוויר בו נראים עובדי עיריית ניו יורק, מביא את האמריקאים לחשוש עוד יותר. ברשתות החברתיות אנשים בהלם ולא מפסיקים לדבר על כך. בתיעוד נראים עשרות גופות מוכנסות לקבר אחים בהארט איסלנד סמוך לברונקס - ניו יורק.

המקום משמש כבית קברות לנפטרים ללא קרובי משפחה, או משפחות שאינן יכולות לשלם עבור הלוויות. בשבוע רגיל יש שם כמה עשרות גופות, בימים אלה יש עשרות גופות כל יום.

"במשך עשרות שנים שימש המקום כדי לקבור מתים שאף אחד לא הגיע לדרוש את גופתם לקבורה, אנו נמשיך להשתמש במקום בצורה זו במהלך המשבר הזה וסביר להניח שאנשים שהלכו לעולמם מנגיף הקורונה שמתאימים לתיאורים הללו, יקברו במקום הזה בימים הקרובים", כך אמרה דוברת ראש העיר פרדי גולדסטין ל"ניו יורק פוסט".

ביום חמישי האחרון היו לפחות 40 ארגזי עץ עם גופות בפנים בקבר אחים טרי שנחפר, הגופות עטופות בדרך כלל בשקיות גדולות חזקות, ומונחות בקופסאות עץ, כאשר שמות הנקברים רשומים על החלק העליון של ארון הקבורה.

"הם הוסיפו שתי תעלות חדשות למקרה שנצטרך אותן", אמר ג'ייסון קרסטן מעיריית ניו יורק לסוכנות הידיעות 'רויטרס'. "מסיבות שמירת מרחק ובטיחות, אסירים אינם מסייעים לקבורה במשך זמן המגיפה", הוסיף ג'ייסון.

בדרך כלל אסירים קוברים את הנפטרים האנונימיים, אולם בימים האחרונים הקבורה מבוצעת על ידי קבלנים פרטיים במקום אסירים. ובמקום פעם בשבוע, זה הפך לחמישה ימים בשבוע. יצוין כי בניו יורק אסירים קוברים מתים גלמודים כבר למעלה ממאה וחמישים שנה.

על פי המדיניות החדשה, העירייה הודיעה כי כעת יחזיקו את הגופות במשך 14 יום בקירור, כדי לראות אם מישהו יבוא לדרוש את הגופות, ואז הגופות ייקברו בקבר אחים.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד