ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

כ-1,500 תושבי בני ברק ייבדקו אקראית ל"קורונה"

לצורך מניעת המשך המגיפה ואיתור אנשים שנדבקו ב"קורונה" ואינם מודעים לכך: כ-1,500 תושבי בני ברק ייבדקו אקראית ל"קורונה" ע"י העירייה ומתנדבי "איחוד הצלה"

כ-1,500 תושבי בני ברק ייבדקו אקראית ל"קורונה"
אנשי איחוד הצלה בפעולה צילום: באדיבות המצלם

לצורך מניעת המשך התפשטות ה"קורונה" בכל רחבי הארץ, יחלו בקרוב לבצע בדיקות קורונה אקראיות במספר ערים בישראל, הראשונה שבהם תהיה בני ברק, וזאת כבר ביום א' הקרוב, כאשר מתנדבי "איחוד הצלה" בעיר בשיתוף עם עיריית בני ברק, בגיבוי ובברכת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א ובראשם מרן שר התורה הגר'ח קניבסקי שליט"א - יבדקו כ-1,500 איש מכלל תושבי העיר, וזאת כדי לבדוק עד כמה המחלה אכן נפוצה בעיר, בקרב כאלו אשר אינם חשים תסמינים או חולים.

מדובר במבצע מיוחד וממוקד שיסייע לאתר אנשים שנדבקו בווירוס ואינם מודעים לכך, מה שיסייע כמובן במניעת המשך הפצת המגיפה הקשה, בעיר ומחוצה לה. יצוין כי הבדיקות אשר הן חלק ממערך בדיקות מיוחד שנעשה על מנת לוודא את היקפי ההדבקה הבלתי ידועים ומוכרים למשרד הבריאות, הן צעד ראשון על מנת שתתאפשר בעז"ה החזרה לשגרה, בקצב שיתאפשר, וזאת לפי המצב בשטח.

ב"איחוד הצלה" אומרים כי מתנדבי הארגון כבר החלו בשיחות טלפון לרשימות שונות של תושבים מהעיר לצורך שילובן במערך הבדיקות האקראיות בעיר, ורבים כבר אישרו את הגעתם לבדיקה האקראית שתבוצע במספר מוקדים בעיר.  "אנו רואים נכונות רבה של הציבור להיבדק, כולם מבינים שמדובר בפיקוח נפש אם חלילה ישנם חולים שלא יודעים שנדבקו כי אין להם תסמינים, ויכולים חלילה להעביר את המחלה הלאה. הציבור מאד קשוב להוראות ומשתף פעולה באופן מלא, בוודאי כשכולם מבינים שמדובר בצעדים שנועדו לסייע לתושבים, ולמניעת חשש פיקוח נפש" אומרים ב"איחוד הצלה".

גם בעיריית בני ברק מציינים כי מעבר לקידוש השם של תושבי העיר שלא יוצאים מהבתים אלא לצרכים דחופים, ומצייתים להוראות משרד הבריאות בכל הכללים, גם בנושא חשוב זה של הבדיקות האקראיות לגילוי הקורונה בעיר, רואים הירתמות ונכונות של התושבים בעיר, "כולם מבינים שהבדיקות הן הדרך לעצור את המשך התפשטות המגיפה, וכן הדרך למנוע את המשך הסגר והבידוד הכללי על כולם, כעת הציבור כולו מקשיב להוראות, מציית לכל הכללים ומקדש שם שמים בהליכותיו, ואנו מקווים כי בקרוב ממש יוכלו כמו בכל שאר ערי ישראל לחזור לאט לאט לשגרה המיוחלת" אומרים בעיריית בני ברק.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד