י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סערה ברשתות החברתיות

האם נתניהו ובנו אבנר הפרו את ההנחיות?

סערה התחוללה במהלך החג ברשתות החברתיות בעקבות השתתפותו של אבנר נתניהו בסעודה שדימתה את ליל הסדר בבית ראש הממשלה 

האם נתניהו ובנו אבנר הפרו את ההנחיות?
ראש הממשלה ובנו אבנר צילום: קובי גדעון, פלאש 90

סערה התחוללה במהלך החג ברשתות החברתיות, בעקבות השתתפותו של אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בליל הסדר בחיק המשפחה, במעון רה"מ בירושלים, על אף שאבנר אינו מתגורר באופן קבוע במעון. הבן תועד מקיים שיחה עם אביו.

ראש הממשלה קרא לישראלים כמה וכמה פעמים לקיים את הסדר במתכונת מצומצמת. "אתם נדרשים לקיים את ליל הסדר ואת חג הפסח רק עם המשפחה הגרעינית שנמצאת אתכם עכשיו", הוא אמר בהצהרתו לאזרחי ישראל ב-1 באפריל.

"כלומר, רק עם אלה שכבר נמצאים איתכם בבית,  כי סדר קטן הוא סדר בטוח. אל תביאו הביתה את הבן הסטודנט שנמצא בבאר שבע, בגליל, או בכל מקום אחר, ולא נמצא בבית, או את הבת החיילת. אתם צריכים להבין, אנחנו לא שולטים בכל ההידבקויות האפשריות שהבן או הבת יביאו איתם הביתה ולכן אתם תדבקו, זה קשה, אבל אין ברירה".

לאור התיעוד בו נראה אבנר יושב יחד עם אביו לסעודת "ליל הסדר" במעון ראש הממשלה (שצולמה לפני החג), רבים ברשתות תהו כיצד נתניהו קורא לציבור שלא להביא לארוחת ליל הסדר בבית בני משפחה שאינם גרים בו - ובאותה העת בנו אבנר חוגג את הסדר ביחד עמו.

מי שתרם את חלקו לוויכוח הסוער הוא אחיו הגדול של אבנר, יאיר נתניהו, שתקף את המבקרים בטוויטר: "אויש תנוח, הוא שוכר דירה שנמצאת בבניין ממול ולא יוצא משם לשום מקום חוץ מבית רוה"מ". זמן קצר לאחר מכן מחק יאיר נתניהו את התגובות שלו.

בתגובה לטענות נמסר מסביבתו של ראש הממשלה כי "בחודש האחרון אבנר שוהה כל יום, במשך שעות רבות, במעון רה"מ ולן בדירתו שנמצאת בצמוד למעון רה"מ, בתוך המתחם המאובטח", נכתב בהודעה.
"אבנר פועל על פי הכללים של משרד הבריאות ואינו יוצא לשום מקום. הצילום בוצע ביממה האחרונה של הבידוד ולאחר בדיקה שנעשתה ותוצאתה יצאה שלילית".

תגובה נוספת פורסמה בשם משפחת נתניהו: "למען הסר ספק וכדי להפריך טענות שקריות ומרושעות
שנשמעות ברשתות החברתיות: אבנר נתניהו משלם מכיסו את שכר הדירה ואת כל ההוצאות שכל שוכר משלם עבור אחזקת דירה שכורה".

קורונה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד