כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מזגזגת

אורלי לוי מצטרפת לגוש הימין: אתמוך בנתניהו

עוד מהלך מבריק של נתניהו: אורלי לוי אבוקסיס נפרדת מגוש השמאל ומצטרפת רשמית לגוש הימין: "בואו נודה, רק לנתניהו יש סיכוי להרכיב ממשלה". נתניהו: "אורלי, ברוכה הבאה"

אורלי לוי מצטרפת לגוש הימין: אתמוך בנתניהו
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: אוליבר פיטוסי/תומר נויברג, פלאש 90

תחת הכותרת "מצב חדש- מסקנה ריאלית", מפרסמת חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס פוסט פוליטי בו היא מודיעה כי היא חוזרת לגוש הימין, לאחר שחברה בשנה האחרונה לסיעת העבודה שחברה בהמשך למרצ והבהירה יחד כי לא תשב תחת ממשלת נתניהו.

לוי-אבקסיס התייחסה גם לפנייתו של גנץ לנשיא המדינה להארכת המנדט וטענה כי הודעת גנץ ,"היא הודעה בחוסר יכולתו להרכיב ממשלה". היא הוסיפה, "פניית גנץ נועדה להרוויח זמן כאמצעי להפעלת לחץ במו"מ התקוע. לחץ שתכליתו לסחוט מן הצד שכנגד עוד ויתורים ועוד מוקדי כוח פוליטיים - זאת בנוסף לרוטציה ולייצוג הפריטטי המנוגדים לכל פרופורציה הגיונית במצב נורמלי".

לדברי חברת הכנסת לוי-אבקסיס, "המו"מ שהתחיל מתוך דאגה כביכול מסכנת הקורונה הפך לתעתוע פוליטי מוזר המלווה באיומים על ראש הממשלה: אם לא תענה לדרישתנו, נגיש לכנסת הצעות חוק שיפסלו אותך באופן פרסונלי מלכהן". היא הוסיפה ועקצה את גנץ באומרה: "מדהים לשמוע מוסר סלקטיבי שכזה מפיהם של אלה שהבטיחו פוליטיקה נקייה".

כאמור? אבקסיס שנטשה לפני למעלה מחודש את החיסור עם העבודה שהציל את הקריירה הפוליטית שלה מבהירה על חזרתה לגוש הימין שהיא מבהירה כי "במצב שנוצר יש רק דרך אחת לצאת מן המבוך, והיא להכיר בעובדות: הליכוד היא המפלגה הגדולה בכנסת; רה"מ נתמך ע"י הבלוק הפוליטי הגדול בכנסת: 59 חברי כנסת; גם במצב שנוצר הממשלה מתפקדת, אפשר וניתן לבקר אותה, אבל היא עדיין מתפקדת ולא מתפרקת״, שהוא מודיעה כי ״מהסיבות האלו יש לתת לרה"מ את המנדט כי בואו נודה, רק לו הסיכוי להרכיב ממשלה״.

ח״כ תמר זנדברג בתגובה לדברי אורלי לוי: "בצעד הקודם שלה תהיתי איך אורלי לוי אבקסיס יכולה לישון בלילה. עכשיו אני מבינה שאין לה לא מצפון ולא מוסר וגם לא מינימום בושה".

אורלי לוי אבוקסיס בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד