י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
משבר הקורונה בעולם

זה העונש שהוטל על ישראלים שהפרו הוראות

חבורת תיירים ביניהם גם ישראלים, הפרו את הוראות הקורונה בהודו וקיבלו עונש יוצא דופן: לכתוב 500 פעם "אני מתנצל הפרתי הוראות" ולא, יכנסו לרשימה השחורה

זה העונש שהוטל על ישראלים שהפרו הוראות
לעמ

"לא הקשבתי להוראות ההסגר, אני מצטער". משטרת אוטראקנד שבהודו, דרשה מעשרה זרים לכתוב 500 פעמים את המילים הללו, עונש שמזכיר את העונשים של המורים בחיידר

הזרים הללו מגיעים ממדינות: ישראל, אוסטרליה, מקסיקו וממדינות שונות באירופה, כך דווח האתר Hindustan times.

משטרת אוטראקנד תפסה ביום שבת עשרה זרים בסמוך לנהר הגאנגה ברישיקש, ונתנה עונש לעשרת הזרים לכתוב "לא הקשבתי להוראות ההסגר, אני מצטער" לפחות 500 פעמים על פיסת נייר ולמסור להם את העונש

הזרים הללו מגיעים ממדינות ישראל, אוסטרליה, מקסיקו וממדינות נוספות באירופה, כך נמסר מהמשטרה. האירוע התרחש באזור טאפובן, אחד המקומות התיירותיים הפופולריים ביותר ברישיקש.

וינוד קומאר, האחראי על עמדת הבידוק של משטרת טאפובן אמר כי "המשטרה קיבלה דיווחים על כך שכמה זרים מצפצפים על ההסגר ומגיעים למתחם הגאנגה כדי לנפוש".

"בהתבסס על הדיווחים החלטתי יחד עם כמה אנשי תפקיד נוספים אצלי בתחנה לצאת לסיור שבמהלכה מצאנו עשרה זרים שמטיילים שם," אמר קומאר.

השוטרים סיפרו, כי כאשר המטיילים התבקשו להסביר מדוע הם מטיילים ללא סיבה במהלך ההסגר. הזרים אמרו שהם חשבו כי "הם יכולים לעשות זאת משעה 7 בבוקר עד 13:00 בצהרים אז ההוראות פחות קפדניות".

"אמרתי להם שהרגיעה מיועדת לאנשים לקנות פריטים חיוניים ולא לצאת לדרך בלי שום סיבה, הם אמרו שהם לא היו מודעים לכך, לאחר מכן ביקשתי מאחד האנשים שלי להביא 50-60 דפים ריקים מהמחסום שלנו ונתתי חמישה דפים כל אחד מעשרת הזרים וביקשתי מהם לכתוב 'לא הקשבתי להוראות ההסגר, אני מצטער' כעונש 500 פעמים" אמר קומאר.

עוד הוסיף המפקד: "לאחר שהענשתי אותם, אמרתי להם שזה עונש קל, ואם הם יסרבו לעשות זאת הם יהיו ברשימה השחורה שתמנע מהם להיכנס שוב להודו. לאחר מכן הם הסכימו לעונש וכתבו את ההתנצלות 500 פעמים במקום. לאחר מכן הם שוחררו באזהרה חמורה ונאמר להן לא לצאת החוצה בלי שום סיבה".

הודו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד