י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
צפו בתיעוד

כשהנשיא טראמפ התארח בביתו של הפילנטרופ היהודי שנפטר מקורונה

סטנלי צ'רה, ידידו הטוב של הנשיא טראמפ נפטר מנגיף הקורונה, היה תומך נלהב של הנשיא טראמפ. בתיעוד שמתפרסם היום, נראה סטנלי בביתו, לצידו של הנשיא טראמפ, במהלך מסע גיוס כספים לטובת קמפיין הבחירות של טראמפ • באדיבות: itshak Tzemah & e.hazan

כשהנשיא טראמפ התארח בביתו של הפילנטרופ היהודי שנפטר מקורונה
טראמפ והמנוח צילום: צילום מסך

הפלינטרופ היהודי שנפטר מנגיף הקורונה אירח את הנשיא טראמפ בביתו במהלך קמפיין הבחירות של הנשיא, גם חתנו של הנשיא ג'רארד קושנר, אז אדם פחות מוכר לישראלים ולעולם כולו, והיום אחד האנשים החזקים בבית הלבן נמצא בביתו של הפלינטרופ לצידו של חמיו הנשיא, אז היה עדיין במסע לגיוס כספים לטובת הקמפיין שלו.

התיעוד הוא מתחילת 2016 אז גייס הנשיא טראמפ מאות מיליוני דולרים לטובת הקמפיין. סטנלי צ'רה הפלינטרופ שנפטר בשבת מנגיף הקורונה אירח את טראמפ בביתו ואמר לו שהוא מארגן לו מאות מיליוני דולרים לטובת הקמפיין. בבית התארחו מספר מיליונרים יהודים מהקהילה הסורית בברוקלין וניו ג'רזי.

אחד מהתורמים היהודים אומר לצידו של טראמפ בביתו של סטנלי ז"ל, אומר לאנשים בבית ולטראמפ, כי "טראמפ כנשיא ירים את ארצות הברית עם כלכלה חזקה, טראמפ יגן על ישראל, הוא יגן עליה, לא קלינטון, (היא התמודדה מולו) טראמפ היא ידיד הקהילה שלנו, ואנחנו צריכים את האיש הזה להנהיג את ארצות הברית".

כזכור סטנלי צ'רה ידידו הטוב של הנשיא טראמפ נפטר מנגיף הקורונה. הוא היה אחד הבולטים מבין הקהילות הספרדיות בברוקלין וניו ג'רזי יוצא סוריה ונפטר מנגיף הקורונה בגיל בן 78.

סטנלי אובחן כחולה בנגיף לפני שבועיים ואושפז במצב קשה בבית החולים קורנל בניו יורק, הוא נפטר במהלך השבת, הוא היה חבר קרוב של הנשיא טראמפ, שדיבר עליו כל הזמן בנאומים.

מר צ'רה ז"ל היה ידיד ותיק של הנשיא טראמפ, ותרם כספים רבים לקמפיין הבחירות שלו באירועי גיוס הכספים בעבר. מר צ'רה שיתף פעולה בעבר גם עם החברה שבבעלות חתנו של הנשיא, ג'ארד קושנר, בשדרה החמישית במנהטן. המנוח החזיק מבנים ובתי מלון בשווי מיליארדי דולרים, והיה אחד מאנשי הנדל"ן הגדולים בניו יורק.

קורונה טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד