ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
התקיפה נגד פגועי נפש

אייכלר: האכיפה היא זו שמביאה לאלימות השוטרים

ח"כ ישראל אייכלר בתגובה חריפה לתקיפת הבחור המוגבל ביום שישי בירושלים שנחשף ב'בחדרי חרדים': "האכיפה הסלקטיבית מביאה לאלימות שוטרים גם נגד פגועי נפש"

אייכלר: האכיפה היא זו שמביאה לאלימות השוטרים
התקיפה והמעצר ביום שישי צילום: באדיבות המצלם

הפרסום בערב שבת ב'בחדרי חרדים' של מקרה התקיפה המזעזעת נגד בעל המוגבלות בירושלים על ידי שוטרים, ממשיכים הח"כים החרדים במתקפה חריפה נגד הפעולות האלימות של השוטרים, ומציינים בדאגה כי מדובר בהישנות המקרה המחריד מלפני פחות משנה, כשבעל מוגבלות אחר, יענקי רוזנברג, היה יעד למתקפת אלימות מחרידה מצד שוטרים. הח"כים טוענים כי נראה שהנהלים לא השתנו במאומה, ודורשים מהשר לביטחון הפנים לפעול למיגור התופעה הנפשעת.  

ח"כ אייכלר הגיב ואמר ל'בחדרי חרדים': "כבר בערב הפסח דרשנו לפרוץ את המצור על בני ברק בשיירות מזון. אכן פיקוד העורף וארגוני מתנדבים חרדים חילקו מזון לקשישים וחולים, באופן מעורר כבוד ועל כך יבורכו כל האנשים הטובים העוזרים לנזקקים".

"לצד זאת, התפרסמו תמונות זוועה של שוטרים הסוחבים באכזריות פגוע נפש, במהלך מרדף אחרי חרדים מפירי התקנות. לא רואים התנפלות אלימה כזאת נגד חילונים המפירים את תקנות בריאות העם.

"התקשורת מציגה ומנפחת כל התקהלות של קיצוניים חרדים אך אינה מאשימה את החילונים כמפיצי מגיפות, עקב התקהלויות  גדולות של בליינים בתל אביב ובמקומות נוספים. לצערנו מתברר, שאנשים שינקו את האנטישמיות בתקשורת, פיתחו תיעוב נגד חרדים "מפיצי הנגיפים". אני שב ואומר זאת בכאב רב, מה שאנחנו רואים בשבועות האחרונים זאת אנטישמיות גלויה מצד מההחלטות, שהפכו את אויב הקורונה הסמוי לאויב גלוי שנראה כחרדי.

"הגיע הזמן לומר למלאך המשחית הרף! לא ניתן את יהדותנו למרמס ואת דמנו להפקר. הגיעה השעה להקים קול זעקה ולהטיח את האמת בפרצופם הזחוח של פקידים המתיימרים להטיל עלינו סגרים במסווה של טיפול במגיפה. אם נשלים עם אפליה זו, הקורונה תסתיים בע"ה, אבל הפיכת שכונות החרדים לשטח כבוש עלולה להישאר".  סיים ח"כ ישראל אייכלר.

כזכור בשעות הצהריים המוקדמות של יום שישי האחרון נעצר בחור בן 37 בעל מוגבלות שכלית ברחוב אהלי יוסף בירושלים, בחשד לתקיפת שוטר, השוטרים ביקשו לעצור אותו, וכפי שנראה בתיעוד הוידיאו הוא התנגד למעצר והמשיך לצרוח. הוא נלקח באלימות רבה לתחנת המשטרה - שם סירבו בהתחלה לשחררו ודרשו לחקור אותו. 

ישראל אייכלר אלימות שוטרים יענקי רוזנברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד