ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
שיפור איטי אבל יציב

בשורות טובות: צבי בן ה-58 נגמל מהאקמו

כשבועיים לאחר שאושפז וחובר למכשיר האקמו בבית החולים שערי צדק, צבי בן ה-58 הועבר לטיפול במכשיר הנשמה, לאחר שחלה  הטבה במצבו 

בשורות טובות: צבי בן ה-58 נגמל מהאקמו
חדר ניתוח. אילוסטרציה צילום: unsplash

בשורות טובות: לאחר כשבועיים בהם היה מחובר למכשיר האקמו (ECM0) - השתפר מצבו של צבי מיכאלי בן 58 והוא הועבר לטיפול במכשיר הנשמה.

צבי מיכאלי, בן 58 ללא מחלות רקע הגיע לשערי צדק במצב קשה והועבר לטיפול נמרץ שם חובר למכשיר האקמו - מכשיר המחליף את פעילות הלב והריאה לזמן ממושך.

צבי היה מחובר למכשיר במשך כשבועיים. לאחר שבימים האחרונים חל שיפור במצבו החליט ביום שישי צוות הרופאים בטיפול נמרץ לגמול אותו ממכשיר האקמו ולהעבירו למכשיר הנשמה.

מצבו עדיין מוגדר קשה אך יציב ממשיך במגמת שיפור איטית ונמצא במעקב רפואי מתמיד במחלקה לטיפול נמרץ לחולי קורונה בשערי צדק.

ד"ר יגאל הלביץ.

מנהל יחידת טיפול נמרץ לחולי קורונה, ד"ר יגאל הלביץ מספר "החיבור למכשיר האקמו אפשר לנו לייצב את מצבו של צבי ולמנוע קריסה של המערכות הנשימתיות שלו. בימים האחרונים ראינו שיפור איטי אבל יציב במצבו ולכן הוחלט לגמול אותו ולהעבירו למכשיר הנשמה. ב-48 שעות האחרונות אנו רואים המשך התייצבות במצבו ומקווים שהמגמה תמשיך".

משפחתו של מיכאלי מסרה: "אנו ילדיו של צבי מיכאלי רוצים להודות לצוות טיפול נמרץ כתר בראשות ד"ר יגאל הלביץ על הטיפול המסור, הקשר והדיווח היומיומי, על העבודה הקשה והמסורה. מודים ומעריכים על שלא ויתרתם ולו לשנייה ועשיתם ככל אשר היה נדרש לטפל באבא, תודה על מלאכת הקודש בה הנכם עוסקים יום יום".

 

מכשיר אקמו מכונת הנשמה קורונה בית חולים שערי צדק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד