כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אחרי שבועיים בבית החולים

תיעוד מרגש: המיליארדר שב הביתה ובכה ליד המזוזה

לצד הבשורות הרעות שמציפות אותנו מנפילתם של עשרות מאחינו בני הגולה ל"ע לאחר שנגיף הקורונה הארור הכניע אותם, ישנן גם לא מעט בשורות טובות על רבים שהחלימו ושבו לחיק משפחותיהם | שני סרטונים מרגשים שכאלה הגיעו לידי 'בחדרי חרדים' • צפו

תיעוד מרגש: המיליארדר שב הביתה ובכה ליד המזוזה
המיליארדר הארי אדג'מי חוזר לביתו צילום: באדיבות המצלם

תיעוד מרגש: בין שלל החדשות הרעות, על עשרות נפטרים ל"ע מנגיף הקורונה בקהילות החרדיות בארה"ב, תועד חולה שחזר הביתה, כשהוא בוכה בהתרגשות על יד המזוזה בפתח ביתו.

הסרטונים הללו הם רק חלק מהחדשות הטובות, שלצערנו טבעו במפולת החדשות הרעות. בחסדי השם, אנשים רבים שוחררו מבית החולים, ורבים נוספים אמורים להשתחרר בימים הקרובים ולשוב לחיק משפחותיהם להמשך התאוששות.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, ביום ראשון האחרון נראה מר הארי אדג'מי, מיליארדר יהודי, אחד מעמודי התווך של הקהילה הספרדית בפלטבוש, כשהוא יוצא מאמבולנס של חברה 'הצלה', לעבר משפחתו הנרגשת ומתאחד איתה מחדש, לאחר שחזר משהות של שבועיים בבית החולים תוך התמודדות קשה עם נגיף הקורונה.

בסרטון נוסף שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה חבר ארגון 'הצלה' בשיקגו הלל שפירו שב מבית החולים לחיק משפחתו, כאשר חבריו המתנדבים מלווים אותו בשירת 'חסדי השם' ממרחק בטוח.

הארי אדג'מי מיליארדר יהודי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד