י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ניהול משבר הקורונה

הישראלים מרוצים מבנט ודרעי ומאוכזבים מליצמן

סקר שבדק את שביעות הרצון בקרב הישראלים בטיפול במשבר הקורונה גילה: אכזבה קשה משר הבריאות ליצמן - זינוק חד במדד שביעות הרצון משר הביטחון בנט

הישראלים מרוצים מבנט ודרעי ומאוכזבים מליצמן
נתניהו, ליצמן ודרעי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סקר מיוחד של מכון 'דיירקט פולס' של הסוקר מומו פילבר בדק אתמול (ראשון) האם הציבור מרוצה מתפקוד ראש הממשלה והשרים הרלוונטיים בכל מה שקשור לטיפול בנושא הקורונה - מהסקר עולה כי קיימת אכזבה קשה מהתנהלות שר הבריאות ליצמן.

על פי הסקר, מנכ"ל משרד הבריאות מר משה בר סימן טוב ממוקם בראש הטבלה עם 57.1% מהנשאלים שמרוצים מתפקודו (הנתון יורד במעט לעומת 60% מסקר לפני כשבועיים). אחריו ראש הממשלה שגם יורד באחוז תמיכה - עם 56.8% שמרוצים מתפקודו.

מי שמזנק בנתונים וזוכה לשבחים הוא שר הביטחון נפתלי בנט, שזוכה לתמיכה של 46.6% מהנשאלים הסבורים שהוא מתפקד טוב לעומת 29.4% בלבד בסקר הקודם. כאשר גם מנכ"ל משרד האוצר לא יורד באחוזי התמיכה.

שר הבריאות יעקב ליצמן כנראה הצליח לאכזב לא מעט ישראלים. על פי מדד של 'דיירקט פולס' הוא זוכה ל-19.3% אחוזי תמיכה בלבד, זאת לעומת 22.4% בסקר הקודם. מנגד, שר הפנים אריה דרעי רושם זינוק בתמיכה כאשר 25.8% מהנשאלים מרוצים מתפקודו - זאת לעומת 13.4% בלבד בסקר הקודם.

עוד בדק הסוקר מומו פילבר את מדד שביעות הרצון בתפקוד ראש הממשלה והאם נתניהו מנהל את משבר הקורונה באופן ענייני - רק 58.2% סבורים כי הוא מנוהל עניינית, לעומת 75.4% שסברו כך לפני שבועיים - כאשר מאז הוכרזו מגבלות נוספות וכן הוטל סגר בחלק מהערים.

עוד נתון שעלול להדאיג את ראש הממשלה נתניהו ואולי את הליכוד במקרה שישראל תיגרר לבחירות - על פי הסקר 41.8% מהנשאלים סברו כי ראש הממשלה נתניהו מקבל החלטות בנושא הקורונה מתוך שיקולים פוליטיים ואינטרסנטיים.

נפתלי בנט יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד