ט' סיון התשפ"ד
15.06.2024
בכייה לדורות

ימינה: נתניהו התחייב שלא להתפשר מול גנץ

הפלונטר הפוליטי מסתבך: בסיעת ימינה טוענים כי ראש הממשלה התחייב בפניהם שלא יוותר על הסעיף המרכזי - השליטה בוועדה למינוי שופטים

ימינה: נתניהו התחייב שלא להתפשר מול גנץ
בנט ונתניהו במליאה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בסיעת ימינה טוענים הבוקר (שני) כי ראש הממשלה הבהיר בפניהם שהוא לא יתפשר בפני בני גנץ על הסעיף שפיצץ את המו"מ ועלול לגרור את המדינה למערכת בחירות רביעיות תוך פחות משנתיים.

בימינה מסרו כי בשיחה שהתקיימה אתמול בלילה, חזר ראש הממשלה נתניהו על התחייבותו בפני מפלגת ימינה "שלא להתפשר במו"מ מול ח"כ גנץ ולא להפקיר את השליטה בוועדה למינוי שופטים בידי ניסנקורן".

עוד מסרו בסיעת ימינה כי ראש הממשלה נתניהו התחייב "לעמוד על כך שתהיה לו יד חופשית בקידום הריבונות על כלל ההתיישבות ביהודה ושומרון ללא שום מגבלות". כשאר לטענת ימינה נתניהו טוען כי גנץ היה זה שחזר בו מכל הסיכומים שהושגו קודם לפירוקה של כחול לבן בנושאים הללו - אז הוצגו הקווים האדומים של גוש הימין במו"מ, ובהם זכות הווטו לימין בוועדה למינוי שופטים.

בימינה אמרו הבוקר: "אנו מחזקים את ידיו של ראש הממשלה בהתעקשותו על הקווים האדומים של גוש הימין בתחום הריבונות ומינוי השופטים. הפקרת הוועדה למינוי שופטים בידי השמאל תהיה בכייה לדורות ותחזיר לחיים את ההפיכה השיפוטית של ברק ובייניש".

עוד הוסיפו במפלגה כי, "על גנץ לעמוד בסיכומים שהושגו בעניין ולזכור שהוא עומד בראש מפלגת מיעוט של 17 ח"כים מול נתניהו, שעומד בראש גוש של 59 מנדטים".

נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד