י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יעילות מול הנגיף

בתוך מיטות קרטון: כך מתמודדת יפן עם הבאים בשעריה • צפו

יפן מוכיחה כי היא בין המדינות שמתמודדות בצורה היעילה ביותר מול התפשטות נגיף הקורונה. במדינה מצאו דרך מקורית מאוד להתמודד עם הכנסת הנגיף למדינה: מיטות קרטון שמגיעות בקופסאות קטנות וממתינות לנוחתים בנמל התעופה נאריטה שבטוקיו

בתוך מיטות קרטון: כך מתמודדת יפן עם הבאים בשעריה • צפו
מיטות הקרטון ביפן צילום: צילום מסך

העולם כולו מתמודד עם המגיפה הקשה ביותר שהתפרצה במאה שנים אחרונות ואולי אף מעבר להן, קצב ההידבקות מהנגיף הוא מהיר ביותר ומדינות רבות מנסות למצוא פתרונות מקוריים ויצירתיים בכדי לאתר נשאים ולבודד אותם ובכך למנוע את התפשטות המגיפה. כעת נראה שביפן מצאו פתרון מענין במיוחד איך להתמודד באיתור אנשים שנושאים את הנגיף.

 

ביפן החליטו למצוא דרך מקורית מאוד להתמודד עם הכנסת הנגיף למדינה - מיטות קרטון שמגיעות בקופסאות קטנות וממתינות לנוחתים בנמל התעופה נאריטה שבטוקיו.

לפי דיווח שהתפרסם ב"ישראל היום" כל הנכנסים למדינה עוברים בדיקת קורונה וממתינים לתשובות, בזמן ההמתנה כל אחד מהנוסעים מקבל מיטה נפתחת מקרטון, בה הוא יכול לישון בזמן שהוא מחכה לאישור שהוא בריא ויכול להיכנס למדינה.

גם מי שמקבל תוצאות שליליות (אינו נושא את הנגיף), צריך להיכנס לבידוד במשך שבועיים.

מי שאינו בריא ותוצאות הבדיקה שלו מגיעות חיוביות, מועבר ישירות לבידוד בבית חולים ובכך, מצליחים ביפן למגר את התפשטות הקורונה.

יפן היא אחת המדינות שמתמודדות עם התפשטות הנגיף בצורה היעילה ביותר בעולם. נכון להיום, אזרחים ישראלים לא יכולים להיכנס ליפן שאסרה כניסה לאזרחים מעשרות מדינות בהן נגיף הקורונה מתפשט בצורה מהירה יחסית לטענתם.

ביפן עד כה לא היה סגר שדומה לאף אחת מהמדינות שאנחנו מכירים באירופה, רוב החנויות פתוחות, הטיסות נמשכות במתכונת מסוימת והאזרחים מקבלים המלצות מדי פעם להישאר בבתים ליומיים או שלושה וגם זה נשאר בגדר המלצה. ההמלצות של הממשלה מיושמות על ידי האזרחים שבאותם ימים נשארים בבתים.

גם בימים שבשגרה, היפנים עוטים מסכות ויודעים לשמור על ריחוק חברתי. יש לציין כי מספר הנדבקים במדינה אכן מוכיח כי יפן מצליחה להתמודד עם הנגיף בהצלחה, כשעד כה נרשמו ביפן כ-6,700 נדבקים בלבד, במדינה בה מתגוררים 126 מיליון אזרחים.

יפן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד