י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעל ידע בתחומים רבים

מחשובי חסידי קרלין: רבי דוד אריה שור ז"ל נפטר מקורונה

הרה"ח רבי דוד אריה שור ז"ל מחשובי חסידי קרלין בארה"ב נפטר מנגיף הקורונה בגיל 64, כתב טור בעיתון 'המבשר' במשך שנים רבות ונודע כדמות מיוחדת 

מחשובי חסידי קרלין: רבי דוד אריה שור ז"ל נפטר מקורונה
רבי דוד אריה שור ז"ל צילום: ב

ברוך דיין האמת: משכונת בורו פארק בברוקלין מגיעה הבשורה המרה על פטירתו של הרה"ח רבי דוד אריה שור ז"ל מחשובי חסידי קרלין סטולין, שעבר מארץ ישראל לניו יורק לפני 30 שנה.

הוא אושפז בגלל וירוס הקורונה. אך נפטר מהנגיף כשהוא בן 64 בפטירתו. 

ר' דוד אריה ז"ל יליד ירושלים נולד בכ"ה תמוז תשט"ו לאביו הרב שמואל חיים שור ז"ל מחסידי קרלין סטולין שהיו לו חנות של רהיטים ברחוב שטראוס בירושלים, ואמו מרת חוה ע"ה.

המנוח היה ידע גדול בתחומים רבים והיה לו מעגל חברים רחב. הוא הקדיש את חייו בכל ליבו ובנפשו לאדמו"ר מקרלין סטולין והיה מנכבדי הקהילות בבורו פארק כך פורסם באתר Boro Park 24

ר' דוד היה בן למשפחת שור המפורסמת בארץ ישראל. הוא גם היה כותב טורים בעיתון "המבשר" בטאון היהדות הנאמנה טורים מיוחדים עם הרבה ידע נרחב בכל תחומי החיים.

הוא נדבק מנגיף הקורונה לפני מספר ימים ואושפז. מצבו החמיר והוא נפטר ביום שני בבוקר. הוא הותיר אחריו את רעייתו, שלושה בנים ושתי בנות.

מסע הלוויה יתקיים ב'חסד של אמת' בבית החיים בוודרידג' שם הוא ייטמן בתנאי באופן זמני עד שגופתו תוכל להגיע לארץ ישראל לקבורה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

קרלין סטולין בורו פארק עיתון המבשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד