י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בפתח הצהרתו

נתניהו ספד לראשל"צ: "ביום רגיל רבבות היו מלווים אותו"

כמתבקש, ראש הממשלה שנשא הערב נאום לאזרחי ישראל בדבר הסגר שיחל מחר, בחר לפתוח את דבריו בדברי שבח והספד על סילוקו של זקן הראשונים לציון הגר"א בקשי דורון זצ"ל, הביע תנחומים ושיבח את המשפחה על ניהול הלוויה בהתאם להנחיות • צפו בדבריו

נתניהו ספד לראשל"צ: "ביום רגיל רבבות היו מלווים אותו"
הגר"א בקשי דורון זצ"ל/בנימין נתניהו צילום: שלומי כהן/יונתן זינדל, פלאש 90

בפתח הצהרתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הערב (שני), הוא ספד לראשון לציון הגר"א בקשי דורון זצ"ל שנטמן הבוקר ושיבח את משפחתו על כך ששמרו על ההנחיות במעמד ההלוויה המצומצם.

בפתח דבריו אמר ראש המשלה: "ראשית אני מבקש להביע צער עמוק בשם כולכם על פטירתו של הראשון לציון, הרב הראשי לישראל לשעבר, אליהו בקשי דורון, זכר צדיק לברכה. הרב בקשי נפטר אמש ממחלת הקורונה".

נתניהו שכיהן כראש הממשלה בזמן כהונת הרב כרב הראשי לישראל ספד לו ואמר, "הוא היה סמל לסובלנות, לאהבת הבריות ולאהבת ישראל. אני זוכר את הפגישות שלנו בחום רב, ובהערכה עצומה כלפי הרב, כלפי אישיותו, כלפי מנהיגותו".

"בימים רגילים, רבבות היו מלווים אותו בדרכו האחרונה, אבל אלה אינם ימים רגילים", התייחס ראש הממשלה להלוויה המצומצמת, "בני משפחתו ומוקיריו הקפידו הקפדה יתרה על ההנחיות בדבר הלוויה מצומצמת. אני מודה להם על כך, אני שולח להם את תנחומיי".

הרב אליהו בקשי דורון ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד