י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שותפיו לשעבר תוקפים

לפיד, ליברמן ועודה במתקפה אחרי נאום גנץ

שותפיו לשעבר של בני גנץ לא אהבו בלשון המעטה את נאומו הערב וציפו להצהרה קרבית יותר | לפיד הגיב ותקף: "מי שמדבר על תחושת חירום לא יכול להשאיר את ליצמן במשרד הבריאות" | ליברמן: "במקום מופעי הראווה, ההאשמות והטפות המוסר ההדדיות תנו דוגמא אישית" | עודה: "זאת לא אחריות. זאת כניעה"

 לפיד, ליברמן ועודה במתקפה אחרי נאום גנץ
לפיד/ליברמן/עודה צילום: מרים אלסטר/גרשון אלינסון/דוד כהן, פלאש 90

מי שהיו עד לא מזמן שותפיו הפוליטיים של בני גנץ, תוקפים אותו הערב (שני) בחריפות לאחר נאומו ולקראת סיום המשא ומתן להקמת ממשלת החירום בין 'כחול לבן' לגוש הימין.

יו"ר 'יש עתיד' חה"כ יאיר לפיד אמר בתגובה לדברי גנץ : "ממשלת חירום אינה ממשלה מנופחת בזבזנית ומבישה של 34 שרים. לאנשים אין מה לאכול והם מחלקים לעצמם כסאות ומשרדים. מי שמדבר על תחושת חירום לא יכול להשאיר את ליצמן במשרד הבריאות, לוותר על משרד האוצר ולהכנע ללא תנאי לראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום חמורים שמנסה לפרק את הדמוקרטיה הישראלית".

הצהרתו המלאה של בני גנץ:

יו"ר 'ישראל ביתנו' חה״כ אביגדור ליברמן תקף את גנץ ואמר: "לא שמענו בנאומי גנץ ונתניהו על קיום דיון אמיתי ומעמיק באשר לשינויים דרמטיים להבראת מערכת הבריאות, על הטיפול באבטלה וסיוע לעצמאיים ולמגזר העסקי. במקום מופעי הראווה, ההאשמות והטפות המוסר ההדדיות תנו דוגמא אישית. תקימו ממשלה רזה עם מינימום של שרים, תקצצו את שכר הבכירים כולל שכרם של רה"מ, שרים, ח"כים והפקידות הבכירה ותוציאו את הסעיף המדבר על בניית מעון שרד למ"מ ראש הממשלה מההסכם ביניכם".

חה"כ איימן עודה, יו"ר 'הרשימה המשותפת' הגיב ואמר: "מנהיג חזק לא צריך להסביר מהי מנהיגות - הוא מדגים אותה במעשים", לדבריו, "אף משבר לא יסתיר את העובדה שגנץ לקח את המנדט שקיבל מרוב האזרחים במדינה והפך אותה לתעודת כשרות לגזענות ושחיתות חסרות תקדים. זאת לא אחריות. זאת כניעה".

חברת הכנסת תמר זנדברג מסיעת 'מרצ' הגיבה לדבריו של גנץ ואמרה: "גנץ, תפסיק להיות הבובה של נאשם. במקום לשתף פעולה עם המושחת תכנס את הכנסת מיידית על מנת להעביר את החוקים נגד השחיתות. חייבים להתקדם".

בני גנץ אביגדור ליברמן איימן עודה יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד