י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פתרון מקורי

צפו: משמחים את הקשישים בבני ברק באמצעות מנוף

בבתי אבות בארץ אין כניסת מבקרים ומשפחות כבר כחודש ימים. בבתי אבות "והדרת פני זקן" ו"מלון סיעודי שלמה המלך" החליטו להכניס את שמחת החג על אף הקשיים - באמצעות מנוף • צפו

צפו: משמחים את הקשישים בבני ברק באמצעות מנוף
משמחים קשישים בבית אבות עם מנוף צילום: המצלם

עקב התפשטות הנגיף בארץ ודאגה לשלום וביטחון הקשישים, בבתי אבות והדרת פני זקן ומלון סיעודי שלמה המלך החלו כבר לפני חודש בהקפדה על ההנחיות המחמירות בהם גם לא ניתן לבוא לבקר את הדיירים והכניסה מותרת לצוות רפואי בלבד.

כעת בחג הפסח נתקלו בבתי אבות בבעיה לא פשוטה. איך ניתן להכניס את שמחת החג פנימה לדיירים כשאסור לאף זמר או מפעיל להיכנס פנימה.

מנהלי בתי האבות שישבו ביחד על הנושא הגיעו לפתרון, שגם השנה ירגישו הדיירים את שמחת החג במלוא מובן המילה. ארגון ההתנדבות "קול הנשמה" בראשותה של גברת אסתי גולדשטוף, הקלידן מוטי נוימן והזמר דייויד טויב התגייסו למשימה החשובה.

הזמר דוד טוייב לפני העלייה למנוף

המנהלים העמידו ברחבת בתי האבות משאית מנוף, עליה העמידו את במת התזמורת והעלו אותה לגובה המרפסות שם ישבו הדיירים וחגגו בהרגשת שמחת חג אמיתית.

מנהל "מלון סיעודי שלמה המלך" פנחס אבלס מסר: כמידי שנה אנו דואגים לשמחת חג לכל הדיירים. והחלטנו גם השנה לא לוותר. אני שמח שהצלחנו להמשיך לדאוג להם גם בימים טרופים אלו.

מנהל "והדרת פני זקן" אשר אבלס מסר: אנו בבתי אבות מתמסרים ללא הפסקה לכל הצרכים החיוניים של הדיירים אך אנו לא שוכחים גם להעלות את המורל ואת השמחה לדיירים. אני רוצה להודות לאנשים שעזרו ותמכו כדי שגם להם תהיה שמחת חג אמיתית!.

שמחת חג בית אבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד