י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אחרי כשבועיים

מסתמן: סוף לסגר שהוטל על בני ברק וירושלים

על פי הדיווח, משרד הבריאות לא יבקש להאריך את הסגר בערים ירושלים ובני ברק. במשרד עובדים על מודל אחר שיבטיח הוצאה גדולה יותר של חולים מהבתים בעזרת פיקוד העורף והרשויות המקומיות

מסתמן: סוף לסגר שהוטל על בני ברק וירושלים
שוטרים ומחסומים בכניסה לבני ברק צילום: דוברות המשטרה

לאחר כשבועיים בהם העיר בני ברק נמצאה תחת סגר מלא, כאשר אין יוצא ואין בא - למעט אלה המוחרגים בחוק - מסתמן כי הסגר לא יוארך.

קרן מרציאנו פרסמה הערב (רביעי) בחדשות 12, כי משרד הבריאות לא יבקש להאריך את הסגר בירושלים ובבני ברק. לדבריה, עובדים כעת על מודל אחר שיבטיח הוצאה גדולה יותר של חולים מהבתים בעזרת פיקוד העורף והרשויות המקומיות.

עוד פרסמה מרציאנו כי מחר (חמישי) ייערך דיון ראשון אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו עם המשרדים הרלבנטיים, על אסטרטגיית היציאה ומעבר לחיים בצל נגיף הקורונה. על פי הדיווח, במוקד הוויכוח עומד ענף המסחר - האם לפתוח בשלב הראשון חנויות.

מוקדם יותר פורסם ב-ynet כי מנתונים שפרסם משרד הבריאות עולה כי רק כ-5% מתושבי בני ברק נבדקו לקורונה, כאשר מתוך כ-130 אלף תושבי היישובים הדרוזיים, רק כאחוז אחד מהם נבדקו לנגיף הקורונה - שם מספר החולים המאומתים הוא 26.

על פי הנתונים שפורסמו אתמול (רביעי) במשרד הבריאות, בבני ברק אובחנו 2,053 חולי קורונה מתוך 9,517 נבדקים. בירושלים אובחנו 2,258 חולים מתוך 20,854 נבדקים.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד