י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בעיצומו של החג

בשורות טובות: ראש ישיבת בריסק עבר בהצלחה ניתוח חירום

זקן ראשי הישיבות הגרמ"ד סולובייצ'יק, ראש ישיבת בריסק שנפל בערב החג, עבר בשביעי של פסח בצהריים ניתוח באגן ופרקי הירכיים שהוכתר בהצלחה

בשורות טובות: ראש ישיבת בריסק עבר בהצלחה ניתוח חירום
הגאון רבי משולם דוד הלוי סולובייצ'יק לפני חודש צילום: יוחנן לוסטיג

בשורות טובות בצאת החג מבית החולים 'הדסה הר הצופים' בירושלים, זקן ראשי הישיבות הגאון רבי משולם דוד הלוי סולובייצ'יק ראש ישיבת בריסק עבר בהצלחה בשביעי של פסח בצהריים ניתוח חירום באגן הירכיים. 

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' ביום שלישי בבוקר ערב החג נפל הגרמ"ד בן ה - 98 בביתו ברחוב גרוסברג בירושלים וחש בכאבים עזים לאחר התייעצות רפואית הוחלט לאשפזו בהדסה הר הצופים שם עבר ניתוח חירום בחג שביעי של פסח בשעה 13:00 בצהריים שנמשך שעתיים. את הניתוח ביצע פרופ' מאיר ליברגל מנהל מחלקת אורתופדיה במרכז הרפואי הדסה. 

היועץ הרפואי הרב שמעון ברוין מ'ביקור חולים יד אברהם' שמטפל בכל ענייני הרפואה של ראש הישיבה מסר ל'בחדרי חרדים' כי "ברוך ה' הראש ישיבה שליט"א עבר את הניתוח בהצלחה, הרופאים מרוצים, צריך להבין שבגיל של ר' דוד זה לא פשוט המצב ואנחנו מחכים ליממה הקרובה לראות שהכל בסדר ולהחליט עם הפרופסורים מה הלאה".

יצוין שבחג הפסח הצליח ראש הישיבה לאכול את ה'כזית מצה' כפי החומרות הנהוגות בבית בריסק לאחר שראש הישיבה התאמן במשך כל התקופה של לפני חג הפסח בשביל שיוכל לזכות לקיים את המצווה בליל הסדר.

הציבור נקרא להמשיך להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים עבור הגאון רבי משולם דוד בן אלטע הענדל, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל. 

 

הרב משולם דוד הלוי סולובייציק ישיבת בריסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד