כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

מדור חדש ב'בחדרי חרדים': פתרונות ביטוח

מדוע חשוב לעשות ביטוח חיים? מה עושים במקרה של תאונת דרכים? ואיך להבטיח את תשלום המשכנתא? • כל התשובות, מגוון כתבות, טיפים ועצות בנושאי ביטוח, במדור החדש: פתרונות ביטוח

מדור חדש ב'בחדרי חרדים': פתרונות ביטוח

"אַל תִּתְהַלֵּל בְּיוֹם מָחָר כִּי לֹא תֵדַע מַה יֵּלֶד יוֹם" (משלי, כז', א'). האם אתה יודע מה יהיה איתך מחר? האם חשבת מה יהיה על משפחתך ביום שלא תוכל לפרנס אותם חס וחלילה? כמה חשובה לך המשפחה שלך? כמה חשובה לך הבריאות? והאם דאגת להגן על הרכוש שלך: הדירה, המכונית, הריהוט, החפצים בבית, ספרי הקודש ותשמישי הקדושה שעמלת קשה להשיגם?

לעיתים אנו נאלצים להתמודד עם ארועים בלתי צפויים, המטילים על כולנו מעמסה כלכלית ונפשית: תאונת דרכים, גניבה, פריצה, פגיעת גוף או נכות, לא עלינו. לכן, לתכניות הביטוח חשיבות מכרעת לעתיד הכלכלי שלך ושל משפחתך: הן מעניקות הגנה ובטחון, וחשוב לקחת אותן בחשבון בתכנון התקציב השוטף של הוצאות המשפחה.

תחום הביטוח הוא תחום מורכב, וקיימים עשרות סוגים של תוכניות, במגוון תחומים.

מדור 'פתרונות ביטוח', העולה היום באתר 'בחדרי חרדים', יעניק לכם הגולשים את המידע הנחוץ בנושא ביטוח: כתבות, טיפים, שאלות ותשובות - והכל בשפה פשוטה, ברורה וידידותית.

המדור מחולק לחמישה נושאים: ביטוח חיים, ביטוח בריאות וסיעוד, ביטוח משכנתא, ביטוח דירה וביטוח רכב.

המידע מוצג באמצעות מחשבונים אישיים, לומדות, וידאו וסימולטורים, בעזרתם תוכלו ללמוד את הצרכים, ולהחליט על הפתרונות המתאימים לצרכי המשפחה שלכם.

היכנסו למדור פתרונות הביטוח וחיסכו מהמשפחה שלכם דאגה כלכלית.

לכניסה למדור לחצו כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד