י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
איפה הדוגמה האישית

זעם: איוונקה טראמפ נסעה לחופשה בניגוד להנחיות

בתו היהודיה של הנשיא טראמפ מעוררת סערה בארה"ב, כמו שעוררו כאן בישראל מנהיגנו ראש הממשלה ונשיא המדינה שחרגו בליל הסדר מההנחיות שמשרד הבריאות הורה לאזרחים | איוונקה טראמפ נסעה עם משפחתה מוושינגטון לניו ג'רזי, שם חגגה את הפסח למרות העוצר על העיר

זעם: איוונקה טראמפ נסעה לחופשה בניגוד להנחיות
קערת ליל סדר. אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

איוונקה טראמפ, בתו היהודיה של נשיא ארצות הברית נסעה עם משפחתה לניו ג'רזי, שם חגגה את חג הפסח בבית מגורים של משפחת טראמפ, למרות הנחיות פדרליות נגד נסיעות שלא לצורך. ההנחיות היו להפעיל 'שיקול דעת' לגבי נסיעה מחוץ לעיר, לא היו הנחיות מפורשות שאוסרות, אך הביקורת הגיעה מאחר וחשוב שדווקא משפחת הנשיא תתן דוגמא.

איוונקה טראמפ, בעלה ג'רארד קושנר, ושלושת ילדיהם הקטנים נסעו מוושינגטון די.סי. למועדון הגולף של טראמפ בדמינסטר - ניו ג'רזי, שם חגגו יחד את הלילות הראשונים של פסח, כך דווח ב'ניו יורק טיימס'. על פי הדיווח, קושנר חזר לוושינגטון במהלך חול המועד לעבוד עם הממשל כדי להילחם בווירוס הקורונה, איוונקה נשארה בניו ג'רזי עם הילדים.

היא השתתפה בשתי שיחות טלפון לפחות שביצע אביה, הנשיא דונלד טראמפ, עם מנהיגים עסקיים שבהם הוא מתייעץ כיצד ומתי לפתוח את כלכלת המדינה, כך דיווח ה'טיימס'.

הנסיעה של משפחת קושנר הגיעה לאחר שהוצאו בוושינגטון צווי שהייה בבית ב-1 באפריל, ולאחר מספר פוסטים של טראמפ ברשתות החברתיות בהם הוא עודד את האמריקנים לעקוב אחר הנחיות פדרליות בנושא התרחקות חברתית והודה לציבור על ההסגר העצמי.

הבית הלבן לא הגיב על הדיווח.

איוונקה עצמה הורתה לצוות העובדים שלה באגף המערבי לעבוד מרחוק במידת האפשר ולא להיכנס לשטח הבית הלבן אלא אם כן יש צורך בכך. היא פרסמה גם תמונות של עצמה בונה אוהל עם סדין בסלון שלה כרעיון יצירתי להורים שנתקעו בבית עם ילדים.

"כולנו ביחד בדבר הזה, נצא מזה חזקים יותר מאי פעם, ואולי קשר עמוק יותר ועמוק יותר לאנושיות שלנו וערכי הליבה שלנו, בואו נעשה הכל כדי לעצור את ההתפשטות", כתבה.

קורונה איוונקה טראמפ ג'ארד קושנר חג הפסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד