ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
גם בתום פגישה שלישית

גם בתום פגישה שלישית: אין סיכומים בין הליכוד וכחול לבן

צוותי המשא ומתן של כחול לבן והליכוד נפגשים שוב ושוב - אולם נראה שעדיין לא הגיעו להבנות כלשהן • אמש חזר לפיד על מתווה ההקפאה שהציע ולפי הבחירות יידחו בשל הקורונה

גם בתום פגישה שלישית: אין סיכומים בין הליכוד וכחול לבן
בני גנץ/בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג/יונתן זינדל, פלאש 90

כשעה לאחר חצות, סיימו צוותי המו"מ של הליכוד וכחול לבן פגישה שלישית בימים האחרונים, שאף היא הסתיימה ללא הסכמות על הקמת ממשלת חירום, כאשר הצדדים סיכמו להיפגש הבוקר (שישי) פעם נוספת.

בהודעה משותפת ששיגרו כחול לבן והליכוד נמסר: "הסתיימה פגישת צוותי המו"מ. סוכם כי הצוותים ימשיכו להידבר מחר במטרה להגיע להסכמה להקמת ממשלת חירום לאומית".

ברקע האיום ששיגר יו"ר הכנסת ויו"ר כחול לבן בני גנץ לממש את ההצבעות שהציע נגד נתניהו עוד בכהונתו כיושב ראש כחול לבן המאוחדת, גנץ אמר אתמול בישיבת סיעת כחול לבן כי בכוונתו "להפעיל את הכנסת באופן מלא החל משבוע הבא כפי שנכון, וכפי שהתחייב עם בחירתו לתפקיד יו"ר הכנסת", כך נמסר.

בתוך כך, בנאום שנשא אתמול בכנסת הציע יו"ר יש עתיד-תל"ם חבר הכנסת יאיר לפיד מתווה שכבר הוצע בעבר, על פיו יוקפא המצב הפוליטי חצי שנה על ידי הצבעה לתקנון חוק היסוד כדי למנוע בחירות רביעיות כדי שהממשלה תוכל להמשיך לתפקד ללא איום של הליכה לבחירות - וכי לאחר חצי שנה יחרו למצב הנוכחי.

לפיד אמר במליאת הכנסת, "במקום להתעסק בפוליטיקה, נלך להציל את הכלכלה ואת מערכת הבריאות ואת חייהם של אנשים". לדבריו, "הקפאה זה לא מצב אידיאלי. זה לא מה שרצינו. אבל זה יותר טוב מזחילה לממשלת שחיתות. זה בטח יותר טוב מבחירות רביעיות. אזרחי ישראל במצוקה. הם צריכים לדעת שהפוליטיקאים לא עסוקים בעצמם, אלא בהם".

מפלגת כחול לבן בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד