י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שבר על שבר

שבועיים אחרי בנו: ר' יצחק גברא ז"ל נפטר מקורונה

ביום טוב שני נפטר מר יצחק גברא ז"ל לאחר שנדבק בנגיף הקורונה - שבועיים בלבד לאחר שבנו ראש מערך הכשרות בארגנטינה הלך לעולמו

שבועיים אחרי בנו: ר' יצחק גברא ז"ל נפטר מקורונה
המנוח ז"ל צילום: באדיבות המצלם

הקהילה היהודית בארגנטינה התעטפה באבל במוצאי יו"ט שני, עם היוודע דבר פטירתו של מר יצחק גברא ז"ל, אביו של הגאון הרב גבריאל הכהן ג'ברא ז''ל - מי שעמד בראש הכשרות המפורסמת בארגנטינה ובעולם, UK KOSHAER ונפטר מנגיף הקורונה בגיל 55.

מר יצחק גברא ז"ל נפטר במהלך יו"ט והוא בן 85, הוא לקה בנגיף הקורונה כמו בנו שנפטר ב-2 לאפריל גם הוא מנגיף הקורונה. לפני כשבועיים חלה החמרה במצבו, ובמהלך יום טוב נקראו בני משפחתו להיפרד ממנו.

הלווייתו תצא בשעות הבוקר (שישי) מבית מדרשו של הרה"ג רבי שלמה בן חמו, רבה הראשי של הקהילה הדמשקאית בארגנטינה, ולאחר מכאן ייטמן לצידו של בנו בבית החיים של ח"ק 'בני אמת' ברובע לומאס דה סאמורה בבואנוס איירס.

בני משפחתו אומרים בשיחה רוויית דמעות ל'בחדרי חרדים', "סבא לא ידע מפטירת בנו הרב גבריאל ז"ל לפני שבועיים, לא רצינו לצער אותו במצבו הקשה. עכשיו הם ייפגשו בעולם האמת, בחייהם ובמותם לא נפרדו".

"הוא היה יהודי מיוחד"ף אומר ל'בחדרי חרדים' גורם בקהילה היהודית בארגנטינה, מר יצחק הוא מתלמידיו של הרב גרינברג, ממקימי עולם התורה בארגנטינה. לאחר מכן דבק בהרב בנימין עבדלחק, מי שבהדרכתו הקים ופיתח את מערך הכשרות בארגנטינה. "הוא כל ימיו פעל בכדי להביא מוצרים בכשרות מהודרת שיהיו במחיר השווה לכל נפש, זו הייתה משאת חייו", מספר אותו גורם.

ארגנטינה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד