י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אכיפה בררנית

תיעוד מהבוכרים: המשטרה ממשיכה להיטפל לחרדים

למרות הביקורת הציבורית כלפי המשטרה בתקשורת החרדית הכתובה והמקוונת, השוטרים ממשיכים לפקוד דווקא את הריכוזים החרדים בעיקר אלה הקיצוניים, שם הם מבצעים מעצרים מסחריים ומחלקים דוחות לכל עובר ושב | כך זה נראה הבוקר בשכונת הבוכרים הירושלמית

תיעוד מהבוכרים: המשטרה ממשיכה להיטפל לחרדים
מעצרים שכונת הבוכרים צילום: יאיר לוי, פלורליסט

המשטרה מסרבת לעזוב את האזור, בשכונת הבוכרים בירושלים התעמתו בשעות האחרונות כ-13 מתפללים בבית הכנסת 'קהל חסידים' עם כוחות המשטרה.

המתפללים התבצרו במקום ונעלו את הדלתות, וקנאים ששהו בסמוך צעקו לעבר השוטרים קריאות גנאי ו'נאצים'. לאחר מכן כוחות המשטרה פרצו למתחם ולקחו למעצר את כל המתפללים ששהו במקום.

בתיעוד מהמקום שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראים השוטרים כשהם מזהירים את העוברים והשבים כי מי שיימצא ברחוב יקבל קנס. אחד מתושבי הבניינים הסמוכים השיב לעברם כי אין להם זכות לעשות זאת, שכן הזכות להפגין מותרת על פי חוק.

לדברי עד ראיה, בשעה שהשוטרים המתינו להגעת הרכבים והניידות כדי לעצור את המתפללים, הם עלו לרחובות שכונת הבוכרים והחלו לחלק דוחות לאנשי המקום שנכחו ברחוב. אחד מהם אף נעצר. רק לאחר שרכבי המעצר באו למקום עזבו השוטרים את התושבים וחזרו למעצר המתפללים.

כזכור, אמש (חמישי) התפרסם תיעוד מחריד משכונת מאה שערים, בו נראים שוטרים משליכים רימון הלם שפצע ילדה בת 9 תושבת השכונה בפניה.

שכונת הבוכרים אכיפת המשטרה צו בריאות העם קורונה גל מעצרים קנסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד