י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הפלונטר הפוליטי

גנץ תוקף את נתניהו: "מנהל משחק כפול; מי שרוצה בחירות - שיגיד"

"מאז הבחירות מתנהל משחק כפול מצד גורמים שונים במערכת הפוליטית. מי שרוצה לגרור את ישראל לטירוף מערכות רק בשביל לקבל עוד כמה מנדטים – שיגיד", כך בני גנץ בפוסט השבועי שלו כמידי שישי 

גנץ תוקף את נתניהו: "מנהל משחק כפול; מי שרוצה בחירות - שיגיד"
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: אוליבר פיטוסי/אבשלום ששוני, פלאש 90

בסוף השבוע, זמן קצר לפני השבת, כשהמנדט כבר עבר לידי הכנסת והמו"מ הפוליטי בין 'הליכוד' ל'כחול לבן' עדיין תקוע, יושב ראש כחול לבן חבר הכנסת בני גנץ פרסם פושט ארוך בפייסבוק כמנהגו מידי סופ"ש, בו תקף הפעם את התנהלות 'הליכוד' וראש הממשלה שהם נמנעים מלחתום על הסכם. בפוסט עלתה כותרת מאיימת לפיה: ,מי שרוצה בחירות רביעיות– שיגיד".

לדברי חה"כ גנץ: "מי שרוצה לגרור את ישראל לטירוף מערכות רק בשביל לקבל עוד כמה מנדטים – שיגיד. מי שרוצה לבזבז מיליארדי שקלים במקום להעביר אותם למערכת הבריאות, לעצמאים, למפוטרים ולאלה שנותרו חסרי כל בגלל משבר הקורונה- שיתכבד ויגיד".

עוד טוען גנץ כי "מאז הבחירות מתנהל משחק כפול מצד גורמים שונים במערכת הפוליטית. בסוף, אתם צריכים לשאול את עצמכם את השאלה שאני שואל את עצמי כל יום – מה הדבר הנכון למדינת ישראל בימים אלו״, שלדבריו, "מבחינתי, התשובה ברורה. מי שדואג לישראל לא גורר מדינה שלמה למערכת בחירות בזמן משבר חסר תקדים עם השלכות רפואיות, כלכליות וחברתיות שילוו אותנו עוד תקופה ארוכה".

גנץ עוקץ בפוסט גם את שותפיו לשעבר בוגי יעלון ויאיר לפיד; "לא הגעתי לפוליטיקה כדי להגיד מה לא ולשבת ביציע, אלא כדי לנווט. הגעתי כדי לדאוג לעתיד טוב יותר לילדינו. כדי לעשות זאת, בטח בתקופה כל כך קשה, צריך לחתור למגע ולנסות ולהקים ממשלה – תוך שמירה על עקרונות ברזל שלעולם לא נתפשר בהם ובראשם שמירה על הדמוקרטיה ושלטון החוק".

"אני מוכן לסכן את התדמית הפוליטית שלי כדי לנסות, לא משנה מה יגידו. אותי לא מפחידים בברבורים. הציבור חכם והציבור מבין בדיוק מי פועל למענו ולמען המדינה, גם היום אני לא יודע להגיד לכם אם נצליח להקים הממשלה או לא״, וש״אם חלילה ייגזר עלינו, נלך לבחירות עם ראש מורם כי כל אדם במדינה יודע שחבריי ואני עשינו הכל, אבל הכל, למען מדינת ישראל בשעת משבר".

עוד משתף גנץ על חלק מההסכמות שהושגו בין 'כחול לבן' לליכוד: "בנוסף לכל הכלים שאנו דורשים למען שמירה על שלטון החוק, אנחנו דורשים גם כלים אמיתיים כדי להיות חלק מרכזי בהתמודדות עם משבר הקורונה״ ומספר כי יקום קבינט קורונה בהובלה משותפת; כחול לבן תחזיק את המשרדים ״הכי משפיעים על ההתמודדות הכלכלית והחברתית עם הקורונה", לדברי גנץ ביניהם משרד הכלכלה, הרווחה וכמובן תיק הביטחון; מקום שווה בקבינט החברתי-כלכלי; קבינט פיוס לאומי שיפעל לאחות את הקרעים בחברה הישראלית.

בני גנץ בנימין נתניהו משא ומתן קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד