י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הפרשן מסתבך?

יאיר נתניהו לא אהב את הבדיחה ומאיים לתבוע

יאיר נתניהו לא אהב הלצה שאמר הפרשן אמנון אברמוביץ בערוץ 12, שהציגה אותו באור שלילי ומאיים לתבוע דיבה | את הכסף שאולי ירוויח מהתביעה הוא מתכוון לתרום לשנואי נפשו של הפרשן - המתנחלים

יאיר נתניהו לא אהב את הבדיחה ומאיים לתבוע
יאיר נתניהו/אמנון אברמוביץ צילום: גילי יערי/אבשלום ששוני, פלאש 90

במהלך שידור של 'ערוץ 12' בליל שבת, עדכן פרשן הערוץ אמנון אברמוביץ' על המגעים לאחדות במהלכה אמר כהלצה כי שר המשפטים אמיר אוחנה מייצג את יאיר נתניהו שכעת מאיים לתבוע את הפרשן הוותיק.

אברמוביץ תיאר כיצד מתנהלים דיוני המשא ומתן, "יושבים למטה גנץ, אשכנזי, עורכי הדין ליכט וטרובוביץ׳ מול נתניהו, יריב לוין ועורך הדין אטרקצ'י", הוא מוסיף ומספר כי "לאטרקצ'י ויריב לוין יש התכווצות שרירים והם כל הזמן עולים לקומה השנייה".

הפרשן סיפר כי בקומה השנייה "מתקבלות ההחלטות, שם יושבים שרה ויאיר", אשת ראש הממשלה ובנו, ואז הוסיף אברמוביץ, "אני אומר את זה כבדיחה - הבדיחה אומרת כך: יריב לוין מייצג את נתניהו (במו"מ א.ק.), עו"ד אטרקצ'י את שרה ועכשיו הביאו את אמיר אוחנה ייצג גם את יאיר".

מהר מאוד התברר כי היה מי שלא אהב את הבדיחה שסיפר אברמוביץ בשידור החי, בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו מיהר לדרוש התנצלות ואף איים בתביעת דיבה וכתב ברשת הטוויטר: "מכיוון שאני בחיים שלי לא דיברתי עם אוחנה מעבר לכמה שיחות חולין, כמה פעמים באירועים של הליכוד ובפגישות רבות משתפים בבית רוה"מ, אני נותן לו עד מחר בערב להתנצל בשידור חי בטלוויזיה".

"במקרה שלא", שיגר נתניהו ג'ונייר איום ברור לעברו של אמנון אברמוביץ, "אגיש נגדו תביעת דיבה, ובכסף שלו בו אזכה, אתרום לארגוני ימין הכי קיצוניים ביהודה ושומרון", עקץ את הפרשן שמוביל קו שמאלני בשידורי הערוץ ומרבה לתקוף את המתנחלים ומתיישבי יהודה ושומרון.

יאיר נתניהו אמנון אברמוביץ תביעת דיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד