י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תיעוד מרגש מבית החולים

בני ברק: חולה קורונה שהיה במצב קשה שוחרר

בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק התרגשו ביום שישי כאשר חולה קורונה בן 60 שהיה במצב קשה מורדם ומונשם, שוחרר לביתו כשהוא מהלך על רגליו • צפו בתיעוד מבית החולים

בני ברק: חולה קורונה שהיה במצב קשה שוחרר
חרדי מב"ב שהבריא מקורונה במעייני הישועה צילום: דוברות בית החולים

תיעוד מרגש: התרגשות ושמחה במחלקת כתר-קורונה במרכז הרפואי מעייני הישועה בבני ברק. אחד החולים תושב בני ברק בן 60 שאושפז לאחר שנדבק בנגיף והיה במצב קשה מורדם ומונשם, שוחרר לביתו ביום שישי לאחר שהחלים והבריא.

הצוות הרפואי המסור של המרכז הרפואי שטיפל בו לאורך כל הדרך וליווה את תהליך ההחלמה, התרגש יחד איתו לרגל שחרורו מבית החולים, נעמד כדי למחוא לו כפיים עם שחרורו כשברקע נשמעים שירי הודאה חסידיים.

בתוך כך, אמש (מוצ"ש) דווח בגל"צ כי חלה התדרדרות במצב בריאותו של חולה קורונה תושב בני ברק, בן 48 שאושפז בבית החולים 'מעייני הישועה' ללא מחלות רקע. לאחר שמצבו הוחמר, הוא הורדם והונשם והועבר לבית החולים איכילוב בת"א שם חובר למכונת אקמו.

במחלקת כתר-קורונה ב'מעייני הישועה' בה מאושפזים כ-45 חולים, מציינים כי הנהלת המרכז הרפואי העמידה את כל המשאבים הנדרשים ואת הסגל הרפואי המקצועי ביותר על מנת להפוך את המחלקה למקצועית והטובה ביותר. אנו מקווים שבקרוב ישתחררו חולים נוספים שנמצאים בתהליך הבראה.

קורונה בית חולים מעייני הישועה תושב בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד