י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

גם בימי חול המועד: מאוחדת פעלה ללא לאות למען חולי הקורונה מקרב לקוחותיה

לקוחות מאוחדת יכולים להיבדק בקלות יחסית לאיתור נגיף הקורונה, במידה שיש להם תסמינים והם עומדים בקריטריונים של משרד הבריאות

גם בימי חול המועד: מאוחדת פעלה ללא לאות למען חולי הקורונה מקרב לקוחותיה
קורו-וואן הקורונה של מאוחדת צילום: יח"צ

לקוחות מאוחדת יכולים להיבדק בקלות יחסית לאיתור נגיף הקורונה, במידה שיש להם תסמינים והם עומדים בקריטריונים של משרד הבריאות.

מאוחדת פתחה בערי הארץ מרכזי דיגום לקורונה ובהם: מרפאת שבטי ישראל בירושלים, מרפאת הדבש בביתר עילית, מרפאת רמב"ש ב' בבית שמש, מרפאת אגמים באשקלון, מרפאת חטיבת הנגב באשדוד ובמעבדה בבנימין 12 ברחובות, מרפאת אבני נזר מרכז קסם במודיעין עילית, מרפאת ויזניץ באלעד ומרפאת אבני נזר בבני ברק.

כל השירותים שניתנו במרפאות אלו - הוסטו למרפאות חלופיות. משמעות פתיחת המרפאות הייעודיות הינה קבלת לקוחות מאוחדת אשר קיבלו הפניה לבדיקת קורונה מהרופא – בתיאום עם המוקד (3833*) נקבע להם תור קרוב למקום מגוריו, במתחמי הדיגום של מאוחדת או במד"א.

כזכור, מאוחדת קיימה תרגיל במסגרת היערכותה להפעלת מרפאה ייעודית (מרפאת התפרצות) לטיפול בחולי קורונה שזקוקים לשירותי בריאות שאינם קשורים לנגיף. מאוחדת תפעיל 27 מרפאות, בהן מרפאות לחולים מאומתים וכן מרפאות לחולים החשודים שנדבקו בנגיף, קרי מבודדי בית.

ניידת בדיקת קורונה • קרדיט: יח"צ

סגן מנהל מחוז מרכז הרב משה כהן: "העלייה המדאיגה בקצב התפשטות הקורונה מחייבת אותנו לעשות הכול כדי להיות לעזר ללקוחותינו, הצוותים במרפאות והמנשים עושים עבודת קודש ע"מ לתת מענה לכלל מבוטחי מאוחדת חולי הקורונה לנמצאים במלונות  ולמאושפזי בית. בנוסף הצוותים תודרכו ותורגלו ונערכו עם הציוד הנדרש. אנו ערוכים לתפעול מתחמי הדגימות הייעודים במרפאות בכדי לסייע לכל לקוח שלנו שלוקה באחד התסמינים או יותר וכאמור קיבל הפניה מרופא המשפחה המטפל. המטרה היא לבצע בדיקות לאבחון וגילוי חולים בקורונה ולסייע להם ככל הנדרש בכל הכלים.

מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב מציין כי "מאוחדת ערוכה לתת מענה מיידי למבוטחים, הן לחולי קורונה במרפאות הייעודיות באמצעות רמת מוכנות טובה וחוסן של הצוותים בקהילה המתמודדים ביומיום מול אתגר צמצום התפשטות מגפת הקורונה בקהילה, והן לכלל המבוטחים - גם באמצעות הרפואה ההיברידית שמובילה מאוחדת, ובמקרים דחופים גם במרפאות".

בנוסף ניידת של מאוחדת נעה בימים אלה וכן במהלך חול המועד בערים בצפון הארץ ובהם בצפת, רכסים, עפולה, נצרת ועוד.

הקראוון הנע עובר ביישובים החרדיים על מנת להגביר את קצב הבדיקות ולהקל על הלקוחות כדי שלא יצטרכו לנסוע למקומות מרוחקים.

בנוסף המשיכה מאוחדת ללוות גם את חולי הקורונה מקרב הלקוחות ובהם אף את בחורי הישיבה ששבו מקראון הייטס ושהו במלון פרימה בירושלים. במאוחדת נעשה מאמץ מיוחד על מנת לבצע את הבדיקות החוזרות על מנת שניתן יהיה לשחרר את המחלימים לביתם עוד במהלך ימי החג.

ואכן, חרף הקושי הרב, בוצעו בדיקות במהלך חול המועד לחולים שנדרשו לבדיקות שניות ושליליות על מנת שניתן יהיה לשחררם לביתם, ואכן עד חג שביעי של פסח שוחררו הודות לכך מרבית מבחורי הישיבה מקרב לקוחות מאוחדת ואשר שהו במלון פרימה.

משאית השמחה בביתר • קרדיט: יח"צ

הבחורים ומשפחותיהם הנרגשים ביקשו להודות מקרב לב להנהלת מאוחדת שלא חסכה בבדיקות ובמאמצים כדי לעשות הכל, הן במעקב ובטיפול בבחורים החולים ובעיקר במאמצים כדי לשחררם לביתם לחג. הם ביקשו להודות מקרב לב לשמואל אזימוב מנהל קשרי לקוחות של מאוחדת בכפר חב"ד שהשקיע ימים ולילות בתיאום מערכת הבדיקות וקבלת התשובות ומכתבי השחרור הן של לקוחות הקופה מכפר חב"ד והן משאר אזורי הארץ.

במקביל פעלה מאוחדת אף להכניס את השמחה לחולי הקורונה. ביוזמה משותפת של מאוחדת ועיריית ביתר עילית בראשה הרב מאיר רובנישטיין הגיעה משאית השמחה למלונות פרימה פאלאס בירושלים ומלון מעלה החמישה בטלז סטון הוביל והנחה את המשאית הרב חונא דייטש והזמרים נוספים שהתנדבו לשמח את החולים בינהם יוסלה קרישבסקי ושרוליק קלצקין,הקלידן איציק אייזנשטט, על ההגברה שלומי רובינפיין.

המשאית שימחה את מאות חולי הקורונה החרדיים ששהו שם, וזכו לתשואות ותשבחות החולים על האווירה החגיגית הם הדגישו ואמרו שהדבר חיזק אותם בשעתם הקשה וגורם לכך שחולים נוספים יתפנו למלונות היעודיים לחולי קורונה. הם הדגישו את השירות המיוחד  שמקבלים ממאוחדת, מעקב רציף אחר המחלה שמלווים אותם בכל שלב ושלב.

מנהל המגזר החרדי הרב משה ברים: "מאוחדת פועלת בכל המישורים, בדגש על המישור הרפואי, כדי להקל על לקוחותיה גם בימים אלו. השקנו מרפאות ייעודיות לקורונה בנוסף לקראוון שנע בין הערים השונות ומאפשר ללקוחות שנדרשים לבצע את הבדיקות. במקביל אנו מלווים את חולי הקורונה מקרב לקוחות מאוחדת כדי לאפשר להם את הנוחות המרבית.

מאוחדת קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד