י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הכל בידי נתניהו

לקראת הכרעה: המו"מ הסתיים; בכחול לבן שולפים איום

לפי הדיווחים מחדר המשא ומתן, יש הסכם שגובש בין הצדדים וכעת ממתינים בכחול לבן להכרעתו של ראש הממשלה. בכחול לבן לא מסתפקים בתקווה שנתניהו יחתום והם משגרים איום

לקראת הכרעה: המו"מ הסתיים; בכחול לבן שולפים איום
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: אוליבר פיטוסי/אבשלום ששוני, פלאש 90

לאחר שהבוקר נועדו שוב צוותי המו"מ של כחול לבן והליכוד - ועל פי הדיווחים הכינו את ההסכם לכדי חתימה - בכחול לבן מעבירים את הלחץ כולו אל ראש הממשלה ושולפים איום בתקווה שילחיץ את נתניהו לחתום על הקמת ממשלת החירום.

צוותי המו"מ נועדו הבוקר (ראשון) לפגישה, שבסיומה דווח כי הצדדים הצליחו לגבש מסמך שמוכן לחתימה וכעת ממתינים בכחול לבן להכרעתו של ראש הממשלה ומדגישים כי כעת הכל נמצא בידיו של נתניהו שיאלץ להחליט אם הוא הולך על אחדות.

בכחול לבן לא מסתפקים בתקווה שנתניהו יחתום והם שיגרו איום ואמרו כי ללא הסכם הם יעלו תוך שבועיים להצבעה חשאית את בחירת החברים בוועדה למינוי שופטים, כאשר סביב נושא זה היתה מחלוקת שהקשתה על גיבוש ההסכם הפוליטי.

בסביבת גנץ זנחו את האיום הקודם שכלל חקיקה נגד ראש הממשלה שתמנע ממנו להתמודד לראשות הממשלה או לקבל את המנדט באם הוגש נגדו כתב אישום שכעת האיום הוחלף לבחירת חברי הוועדה היוקרתית.

בגוש הימין לא חוששים מהאיום, חברת הכנסת איילת שקד הגיבה לפרסום וכתבה: ‏"יש רוב למחנה הלאומי בכנסת ישראל, אם יהיו בחירות לוועדה לבחירות שופטים אפשר בהחלט לבחור שני נציגים מהימין".

בנימין נתניהו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד