י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תייג את ארדן

נתניהו קיבל התראה משב"כ: האיומים נגדך גברו

יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה התייחס היום בחשבון הטוויטר שלו לאיומים ברשת כלפיו והציג הודעה שקיבל מאחרי האבטחה במשרד ראש הממשלה •  "‏רוצים להתערב שהמשטרה לא תעשה עם זה כלום?"

נתניהו קיבל התראה משב"כ: האיומים נגדך גברו
בית ראש הממשלה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה התייחס בחשבון הטוויטר שלו לאיומים הרבים נגדו בתקופה האחרונה. ‏"תראו איזה הודעה קיבלתי היום מאחראי האבטחה של משרד ראש הממשלה. תמשיכו לבלבל את המוח על הסתה מלפני 30 שנה של רבין בדף A4 שהחזיק סוכן השב"כ אבישי רביב."

לצד פרסום הפוסטים הקשים שנכתבו נגדו כתב יאיר נתניהו: "‏רוצים להתערב שהמשטרה לא תעשה עם זה כלום?". יאיר נתניהו תייג את גלעד ארדן השר לביטחון פנים.

בהמשך כתב. "תראו איזה משטרה שעובדת רק בשביל הערבים והשמאל יש לנו. שברק רביד צייץ צילום מסך של איזה בוט שקילל אותו, ותייג את ‎המשטרה תוך 10 דק הם הגיבו לו שנפתחה חקירה. אשכרה הם מתירים דם של ימנים".

לגולשת שכתבה נגדו בפייסבוק כי "צריך להרדים את יאיר נתניהו ולא להנשים אותו" ענה בנו של ראש הממשלה, כי "עוד שמאלנית נאורה, מסתבר שהיא אחות בבית חולים".

הדברים הללו מגיעים שלושה ימים אחרי ציוץ מעורר סערה של יאיר נתניהו שאותו הוא מחק. והגיב "לאחר שדבריו עוררו סערה, כתב יאיר נתניהו. "‏כמה עיתונאים טיפשים ופופוליסטים זה לא יאמן. ניצן הורוביץ צילם עצמו מתגאה ב״הפגנה״ במימון של אהוד ברק, שלפי כל הגיון אמורה בכלל לא להיות חוקית בימים אלה (מניין בבית כנסת אסור!). אני זעמתי כי אני מבין ש״ההפגנה״ הזאת תוביל כמעט בוודאות ל"מוות" של זקנים (מאות אנשים במקום אחד, זה כמעט וודאי מבחינה ססטיסטית). אז רציתי להבהיר לו מה המשמעות של מעשיהם שאשכרה הם מסכנים לא רק את החיים שלנו ושל ההורים והסבים שלנו (שזה הדבר האחרון שמעניין אותם), אלא גם את החיים של ההורים והסבים שלהם, אבל בגלל שאין לי כוח למלחמה מיותרת כזאת וחסרת חשיבות העדפתי למחוק את הציוץ. אל דאגה, הציוץ של ניצן הורוביץ מתגאה במעשה שיוביל למוות של זקנים, נשאר על כנו."

יאיר נתניהו טוויטר שב"כ איומים אסטרטגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד