י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בניידת משטרה ובמדי שוטר

טירוף בקנדה: רצח 16 בני אדם ב-12 שעות

הלם וזעזוע בקנדה בעקבות הירצחם של שישה-עשר אזרחים בהם שוטר, על ידי בן 51 שפתח במסע ירי שנמשך כ-12 שעות, כשהוא בניידת משטרה מזויפת ולבוש מדי שוטר | הוא אותר בתחנת דלק וחוסל

טירוף בקנדה: רצח 16 בני אדם ב-12 שעות
הניידת שנגנבה בקנדה צילום: משטרת Nova Scotia

לפחות שישה-עשר בני אדם נרצחו באירוע ירי שהתבצע במחוז נובה סקוטיה הקנדי. היורה היה לבוש כשוטר והירי התרחש מעל 12 שעות בעיירה הכפרית פורטאפיקה. בין ההרוגים ישנו שוטר.

היורה אותר בתחנת דלק וזוהה כגבריאל וורטמן, בן 51, הוא נורה על ידי שוטרים ומאוחר יותר מת מפצעיו. מהמשטרה נמסר כי החשוד נהג בניידת משטרה לפני שהחליף לרכב אחר.

הרוצח

במהלך הירי וההימלטות של היורה, פרסמה המשטרה המקומית ברשתות החברתיות כי יש לשים לב לרכב המשטרה. יש הבדל בין המכונית שלו לבין רכבי המשטרה האמיתיים, ונתנה סימנים לזהות את ההבדל. וביקשה מאנשים להתקשר למשטרה אם הם מזהים.

יו"ר ארגון השוטרים הארצי מסר בעקבות הטרגדיה: "ליבנו מלא בצער ועצב רב היום, מכיוון שאיבדנו את אחד משלנו". לא דווח מה היה המניע לתקיפה. במהלך הירי הומלץ לתושבים לנעול את בתיהם ולהישאר בבית.

ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, תיאר זאת כ"מצב נורא", וראש המחוז נובה סקוטיה, סטיבן מקניל, אמר לעיתונאים. כי "זו אחת ממעשי האלימות חסרי ההיגיון בתולדות המחוז שלנו".

אירוע ירי קנדה טבח אכזרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד