י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מרדימים ומאכילים

בגלל משבר הקורונה: הפתרון המחריד להזנת החיות בגן החיות

מחריד: בגן חיות בעיר ניומינסטר שבצפון גרמניה החליטו למצוא פתרון "יצירתי" למשבר הכלכלי שתקף את האתר התיירותי מאז התפרצות הקורונה והם מאכילים את החיות - בחיות אחרות

בגלל משבר הקורונה: הפתרון המחריד להזנת החיות בגן החיות
יונתן זינדל, פלאש 90

מגיפת נגיף הקורונה ממשיכה לתקוף בכל רחבי העולם, עסקים רבים נפגעים כתוצאה מהשלכות של הסגר שהמדינות מטילות על האזרחים ובמיוחד אתרי התיירות השונים, עונת תיירות הקיץ כבר התחילה ואותם אתרים שציפו לכסף הרב שמגיע מהמוני המבקרים המבקרים בכל אתרי התיירות כמדי שנה עומדים הפעם מול שוקת שבורה, ונאלצים לנקוט בפעולות קשות.

אחד מאותם אתרי תיירות שנפגעו הוא גן חיות שבצפון גרמניה, גן החיות, שסובל מבעיית תזרים מזומנים בעקבות היעדר מבקרים. גם החיוץ החליט להרדים חלק מהחיות הפחות נדירות שלו, ולספק אותן למאכל עבור שאר בעלי החיים בגן על מנת שאלו ימשיכו להתקיים.

מנהלת גן החיות, ורנה קספארי, סיפרה על תוכנית זו ראיון לעיתון מקומי ואמרה: "גן החיות שלנו סופג כעת הפסדים עצומים במה שהיה אמור להיות עונת שיא של הביקורים והטיולים בגן החיות, זמן החופשה, לצערי, להאכיל חיות זה יקר מאד ולבעלי החיים הגדולים תיאבון עצום, וזה מייצר מצב שכבר יש לנו הפסדים כספיים של 298 אלף דולר".

עוד הוסיפה: "גני חיות למרבה הצער אינם מכוסים ביטוחית על ידי הקרן שהקציבה המדינה לעסקים קטנים. אנחנו בחוץ ואין לנו שום סיוע או מקור מימון. זה לא מותיר לנו ברירה אלא להרדים חלק מהחיות ולהשתמש בבשר שלהם כדי להאכיל מספר טורפים נדירים". כך קורה שב"חסות" משבר הקורונה יומתו זברות, צבאים וחיות נוספים על מנת להאכיל בפגריהם את הטורפים בגן החיות.

קורונה גן חיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד