י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לאור התפשטות הקורונה ולראשונה בישראל • בלעדי בלאומי: משכנתא טוטאל דיגיטלית

לראשונה בישראל: לאור העובדה שמרבית הציבור נמצא בהסגר ביתי וסניפי הבנקים סגורים לקבלת קהל, לאומי יאפשר מעתה לקחת "משכנתא טוטאל דיגיטלית" - ללא צורך בהגעה לסניף הבנק בשום שלב, אף לא לצורך חתימה על מסמכי המשכנתא הסופיים

לאור התפשטות הקורונה ולראשונה בישראל • בלעדי בלאומי: משכנתא טוטאל דיגיטלית
בנק לאומי צילום: יח"צ

לראשונה בישראל, לאומי מאפשר קבלת משכנתא ללא צורך בהגעה לסניף לאורך כל התהליך, באופן פשוט וידידותי, לרבות חתימה על מסמכי המשכנתא הסופיים על מנת לסייע לרוכשי דירות - לאומי יאפשר דחיה של עד שנתיים במועד תחילת תשלום המשכנתא; המוצר הייחודי מיועד גם לרוכשים המצויים בחל"ת.

בנוסף, לאומי יאפשר ליזמים ולקבלנים להציע לרוכשי דירות, בפרויקטים המלווים על ידי הבנק, לקחת משכנתא לתקופה של עד 4 שנים או עד לסיום הפרויקט – המוקדם מביניהם, זאת ללא תשלום קרן וריבית, כאשר הריבית תשולם על ידי היזם/הקבלן בתקופה זו.

לאומי הודיע על שלושה צעדים משמעותיים וראשונים מסוגם בישראל, שנועדו להקל על נוטלי משכנתאות ועל יזמים שמשווקים דירות, לאור התפשטות נגיף הקורונה והמציאות הכלכלית המורכבת.

לראשונה בישראל: לאור העובדה שמרבית הציבור נמצא בהסגר ביתי וסניפי הבנקים סגורים לקבלת קהל, לאומי יאפשר מעתה לקחת "משכנתא טוטאל דיגיטלית" - ללא צורך בהגעה לסניף הבנק בשום שלב, אף לא לצורך חתימה על מסמכי המשכנתא הסופיים. בכך, הופך לאומי לבנק הראשון בישראל אשר מאפשר ללקוחות המעוניינים לקחת הלוואת משכנתא, לנהל את כל התהליך מול הבנק באופן פשוט וידידותי, ומבלי הצורך להגיע פיסית לסניף הבנק.

בתוך כך, הבנק הודיע כי יעמיד משכנתא לרוכשי דירות, שעומדים בתנאי המבצע, לרבות רוכשים שמצויים בחופשה ללא תשלום, עם אפשרות לדחיית תחילת תשלומי המשכנתא (גרייס) למשך שנתיים. זאת, במטרה לאפשר למי שהחל בתהליך רכישה - או שמתלבט בעניין - לעשות זאת באופן ענייני ועם שקט נפשי. העמדת המשכנתאות, עם אפשרות דחייה של שנתיים במועד תחילת התשלום תחל בקרוב, לאחר השלמת האישורים הרגולטוריים הנדרשים.

צעד נוסף שנועד להקל על עסקים ולקוחות בתקופה זו: לאומי יאפשר ליזמים ולקבלנים המעורבים בפרוייקטים אשר מלווים על ידי הבנק, להציע ללקוחותיהם - רוכשי הדירות – לקחת משכנתא ללא תשלום קרן וריבית, וזאת עד למועד מסירת הדירה ו/או לתקופה של עד ארבע שנים – המוקדם מביניהם,  על מנת לאפשר לאותם רוכשים לבצע עסקאות גם בתקופת אי הוודאות שקיימת.

המהלכים שעליהם הודיע לאומי מצטרפים לצעדים נוספים שלאומי נקט לאחרונה על מנת להקל, עד כמה שניתן, על לקוחות שנקלעו לקשיים תזרימיים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. צעדים אלו כוללים, בין היתר, את האפשרות להקפיא את תשלומי המשכנתא למשך שלושה חודשים, עם פטור מלא מעמלה.

בנק לאומי קורונה משכנתא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד