י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לאחר שחלה בקורונה

ביום היארצייט: הבן של הרבי מסאטמר פקח עיניים

בחצר חסידות סאטמר מציינים היום 14 שנה להסתלקותו של הרבי הקודם ה'ברך משה' מסאטמר זצ"ל. ביום היארצייט הגיעה הבשורה כי בנו חביבו של הרבי רבי חנניה יום טוב ליפא גאב"ד זענטא פקח את עיניו בבית החולים 

ביום היארצייט: הבן של הרבי מסאטמר פקח עיניים
גאב"ד זענטא בתפילה בציון אביו הברך משה צילום: באדיבות המצלם

מבית החולים קורנל במנהטן קיבלו היום (שני) אלפי חסידי סאטמר, את הבשורה הטובה על שיפור במצבו של הרה"צ רבי חנניה יום טוב ליפא טייטלבוים, אב"ד זענטא, בנו חביבו של האדמו"ר בעל ה'ברך משה' מסאטמר זצ"ל, שהיה בין חיים למוות בגלל נגיף הקורונה. 

הבשורה הטובה שרבי ליפא פקח את עיניו בבית החולים, הגיעה ביום היארצייט של אביו האדמו"ר בעל ה'ברך משה' מסאטמר זצ"ל, שמפאת נגיף הקוורנה עלו לציון חסידים בודדים בראשות בניו האדמו"רים מסאטמר.

אחיו האדמו"ר מהרי"י מסאטמר שעלה לציון בקרית יואל זעק; "האריכות ימים של אבי ואמי זה רק בזכות ר' ליפא" וביקש לומר את פרק קי"ט בתהלים עם השם חנניה יום טוב ליפא בן פעסיל לאה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

בחסידות מבקשים להמשיך בתפילה ובתחנונים לרפואתו של רבי ליפא שכאמור חל שיפור, אך עדיין זקוק לרחמי שמים.  

תוך כך, נמשכים היחסים הטובים בין חצרות סאטמר לאחר שיחת הנימוס בחול המועד בין האחים. ל'בחדרי חרדים' נודע כי האדמו"ר המר"א מסאטמר דיבר אתמול בטלפון עם הנגיד ר' ליפא פרידמן, בנו של ר' משה גאבע מחצר המהרי"י והודה על עזרתו הרפואית במצב הרבנית שתחי', גם הרבנית מרת סאשא טייטלבוים מסאטמר שוחחה בטלפון עם הגב' פרידמן אשת הנגיד ר' ליפא והודתה. 

האדמו"ר מסאטמר בתפילה היום בציון אביו

זענטא חסידות סאטמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד