י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סוף עצוב ומחריד

ביום השואה: הניצולה אותרה במצב 'אובדן צלם אנוש'

ניצולת שואה מרומניה נמצאה הערב במצב אובדן צלם אנוש, לאחר שלא התעניינו בשלומה מאז ערב פסח | "ככל הנראה האישה החליקה, נחבלה בראשה, ומתה מוות אכזרי, כי לא היה מי שיגיש לה עזרה. כואב הלב למצוא ככה בן אנוש", מספר מתנדב זק"א שהגיע לזירה

ביום השואה: הניצולה אותרה במצב 'אובדן צלם אנוש'
ניידת זק"א צילום: דוברות זק"א

ושוב זה קורה, מתנדב זק"א באר שבע שמעון זגורי, קיבל הערב טלפון בהול מרב קהילה בבאר שבע, שמספר על אישה ערירית בת 89 ניצולת שואה מרומניה שלא עונה לטלפון, והפעם האחרונה שהיה קשר איתה, זה בערב חג הפסח. זגורי הזעיק מיד את המשטרה ומד"א והגיע לזירה.

קשה לתאר את המחזה שנגלה לעיניו. מדובר בבנין מגורים המאוכלס באנשים קשישים ועריריים. ריח נוראי הציף את הבנין, ובתוך הבית נמצאה האישה במצב של 'איבוד צלם אנוש'. ככל הנראה נפטרה בערב חג הפסח.

שמעון זגורי מתנדב זק"א שטיפל במנוחה אמר, כי "ככל הנראה האישה החליקה, נחבלה בראשה, ומתה מוות אכזרי, כי לא היה מי שיגיש לה עזרה. כואב הלב למצוא ככה בן אנוש".

יהודה משי זהב יו"ר זק"א אמר בכאב, "כמה אירוני וכואב, לטפל בערב יום הזכרון לשואה והגבורה, בגופת אישה ניצולת שואה ששרדה את התופת, וכשלא נותר לה מי שיזכור, מצאה את מותה בצורה טראגית לבד. אנחנו מתחננים אליכם, קחו אחריות כל אחד בבנין המגורים שלכם, כדי להציל את שכנינו הגלמודים ממוות אכזרי ומיותר".

יום השואה והגבורה ניצולת שואה זק"א גופת אישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד