י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הזוי לגמרי מה שקורה כאן"

במלכי ישראל: שוטרים קפצו על חולה הקורונה שהבריא וביזו אותו

אברך שהבריא מקורונה ואחרי שתי בדיקות שעשה נמצא שלילי - נעצר לפתע באמצע רחוב מלכי ישראל בירושלים על ידי שוטרים שהתנפלו עליו • השוטרים חשבו שהוא היה צריך להיות בבידוד - אולם המידע שהיה בידיהם לא היה נכון • בני משפחתו: "יד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל". המשטרה: "מדובר בחולי קורונה"

במלכי ישראל: שוטרים קפצו על חולה הקורונה שהבריא וביזו אותו
האברך סמט עם השוטרים הבוקר צילום: באדיבות המצלם

הרב אליעזר סמט, מראשוני חולי הקורונה בירושלים, המוכר כאחד מאברכי חסידות תולדות אהרן שבחסדי שמיים הבריא ואף עבר שתי בדיקות ויצא שלילי, נעצר הבוקר (שלישי) לפתע ברחוב מלכי ישראל בירושלים עת היה עם רעייתו בדרך לבקר את אביו.

על פי המידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', הרב סמט, שכבר נמצא בריא, הופתע מכוחות המשטרה שקפצו עליו, לאחר שטעו וחשבו שהוא היה צריך להיות בבידוד ואמרו לו: "אתה חיובי". אולם לא עזרו כל תחנוניו והשוטרים עצרו אותו.

סמט גם ביקש מהשוטרים, "אם אתם מתכננים לעצור אותי, לפחות תעשו את זה בשקט. אל תעשו לי ביזיונות ברחוב. בואו נלך הצידה". אך השוטרים נשארו בשלהם, ובאמצע הרחוב עצרו ועיכבו אותו. רק לאחר מאמצים מרובים והתערבות עסקנים הוא ואשתו שוחררו מהמשטרה.

בני המשפחה זועמים ומספרים ל'בחדרי חרדים', "הם כבר נקראו השבוע לתרום דם בהדסה עין כרם ומה שקורה פה, זה שיד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה. זה חוסר תיאום משווע. מה שקורה כאן שאנשים לא רוצים לעשות בדיקות בגלל זה. וגם כשהוא היה עצור בתחנה התקשרו אליו ושאלו, 'מתי אתה מגיע לתרום דם ולעשות בדיקה, בשביל הנוגדנים'. זה הזוי לגמרי מה שקורה כאן", אומרים בני משפחתו. 

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בניגוד לנטען, מבירור הנסיבות עלה כי השוטרים ערכו בדיקה ומצאו שמדובר בחולי קורונה מאומתים ובעקבות כך פעלו על מנת לבודד אותם מהסביבה במטרה למנוע הדבקה וביקשו מהם להיכנס לתא הייעודי בניידת המשטרה, שם שהו עד לסיום כלל הבדיקות הרלוונטיות מול משרד הבריאות שאישרו כי אכן מדובר בחולי קורונה".

במשטרה אומרים "נדגיש כי בשום שלב הם לא הובאו לתחנת המשטרה ולא שהו בתא המעצר. בסיום הבדיקה הוחזרו לביתם על ידי השוטרים לצורך שהייה בבידוד על פי הנחיות משרד הבריאות".

קורונה רחוב מלכי ישראל תולדות אהרן משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד